מינויים

מינוי בחברת ההיי-טק: זה המנכ"ל החדש

מאט היקס מונה למנכ"ל חברת רד האט ויחליף את פול קורמייר שמונה ליו"ר החברה, קורמייר ישמש כיועץ מפתח עבור החברה ויתמקד במהלכי צמיחה והאצת אימוץ הלקוחות של טכנולוגיית הקוד הפתוח
מערכת ice | 
מאט היקס מנכ"ל ונשיא רד האט (צילום יחצ)

חברת רד האט (Red Hat), ספקית של פתרונות קוד פתוח, הודיעה היום (רביעי) על מינויים של מאט היקס לנשיא ומנכ"ל החברה. היקס, אשר שימש לפני כן כסגן נשיא בכיר לתחום מוצרים וטכנולוגיות, יחליף את פול קורמייר, שישמש כיו"ר החברה. 


היקס הצטרף לרד האט בשנת 2006 כמפתח בצוות ה-IT. הוא התקדם במהירות לתפקידי ניהול שונים בארגון וסייע לחברה לבסס את עצמה בתחום הענן הפתוח ההיברידי. במסגרת תפקידו כסגן נשיא בכיר לתחום מוצרים וטכנולוגיות, היקס היה אחראי על מכלול אסטרטגיית המוצר וההנדסה של רד האט. תחת הנהגתו, האסטרטגיה והפורטפוליו של רד האט בתחום הענן הפתוח ההיברידי התרחבו.


קורמייר, אשר מונה לנשיא ומנכ"ל רד האט בשנת 2020, בעל ותק של 21 שנים בחברה. במהלך תקופה זו, הוא הניע חלק גדול מאסטרטגיית הענן הפתוח ההיברידי של החברה ושיחק תפקיד חשוב בהרחבת הפורטפוליו של רד האט לחבילת פתרונות IT מודרנית מלאה המבוססת על חדשנות בקוד פתוח. 


כיו"ר, קורמייר ישמש כיועץ מפתח עבור החברה ויתמקד במהלכי צמיחה והאצת אימוץ הלקוחות של טכנולוגיית הקוד הפתוח כדי לבנות את ארכיטקטורת הענן ההיברידי הפתוח שלהם.
 

קורמייר הוביל למעלה מ-26 רכישות ברד האט והוא ימשיך לעבוד צמוד עם הנהלת רד האט על אסטרטגיית המיזוגים והרכישות. מאז רכישתה של רד האט על ידי IBM בשנת 2019, קורמייר לקח חלק מהותי בהרחבת והאצת פעילות החברה, תוך שמירה על נייטרליות בשוק. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה