מינויים

מינוי חדש בסלברייט: גדי רפפורט ישמש כסמנכ"ל תשתיות מחשוב

גדי רפפורט ימונה לסמנכ"ל IT (תשתיות מחשוב) גלובלי בחברת ההיי-טק "סלברייט", לאחר ששימש כראש מחלקת תשתיות מחשוב בשנתיים וחצי האחרונות
מערכת ice |  1
גדי רפפורט (צילום גבע טלמור)
חברת סלברייט, המפתחת טכנולוגית Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום (ראשון) על מינויו של גדי רפפורט לסמנכ"ל IT (תשתיות מחשוב) גלובלי. 
בהודעה לתקשורת בנושא, ציינו בחברה כי רפפורט מביא אתו ניסיון רב בתחום מערכות המידע (IT), לאחר שניהל את התחום בחברות כמו Skybox Security וחברת Zerto. לפני כן, היה מנהל הטכנולוגיות של חברת הסטארט-אפ EverCloud אשר פתחה פתרונות לספקיות שירותי ענן. 
לסלברייט, הצטרף רפפורט לפני כשנתיים וחצי כראש מחלקת תשתיות מחשוב גלובלי, ושימש בתפקיד מפתח במעבר של סלברייט לחברת SaaS. עם קידומו לסמנכ"ל מערכות מידע  גלובלי, ימשיך בפיתוח תשתית מערכות המידע ופתרונות אבטחת מידע עבור סלברייט ולקוחותיה.  
 
חברת סלברייט, הנסחרת בנאסדק, מפתחת בישראל פתרונות המשמשים סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות. החברה מאפשרת לארגונים להתמודד עם המורכבויות של חקירות דיגיטליות המאושרות ע"פ חוק, באמצעות ייעול של תהליכי החקירה. בפלטפורמת ה-Digital Intelligence של סלברייט,  מאפשרת בחינה ניתוח וניהול מידע ראייתי במסגרת חקירות המתנהלות ע"פ חוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי ראוי
    משה ביטון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדי יקר ואהוב גאה בך אתה הכי ראוי בעולם בטוח שזו רק עוד נקודת ציון בדרך למעלה משה
    סגור