מינויים

נת"ע הכריעו: מיה לקוורניק היא יו"ר הדירקטוריון החדשה

הדירקטוריון של נת"ע, האחראית על בניית והפעלת הרכבת הקלה, בחר בעו"ד מיה לקוורניק ליו"ר החדשה
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דירקטוריון נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) בחר בעו"ד מיה ליקוורניק כיו"ר הדירקטוריון. אישור הבחירה כרוך עדיין בחתימתם של שרת התחבורה ושר האוצר.
עו"ד מיה ליקוורניק מצטרפת לנת"ע לאחר קריירה של יותר מ-30 שנים כעורכת דין ושותפה במשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'. בכך הושלם הרכב מינוי קוורום לדירקטוריון החברה הכולל כעת 7 חברים. 
עו"ד מיה לקוורניק בירכה: "אני מבקשת להודות לחברי דירקטוריון נת"ע על האמון. אני רואה בתפקידי כיו"ר נת"ע כשליחות ממדרגה ראשונה, וכך גם גודל האחריות שמוטלת על כתפי וכתפי חברי לדירקטוריון. 

קווי הרכבת הקלה והמטרו עתידים להביא את המהפכה התחבורתית לגוש דן, מהפיכה שתשנה את חייהם של מאות מיליוני נוסעים בשנה. בכוונתי לפעול לקידום הפרויקט, בכל כוחותיי ובמחויבות מלאה, תוך שיתוף פעולה מלא עם הנהלת נת"ע משרדי התחבורה והאוצר וזאת למען עתיד מדינת ישראל".
מנכ"ל נת"ע, חיים גליק: "עו"ד מיה ליקוורניק מצטרפת לדירקטוריון נת"ע בתקופה דרמטית, ערב הפעלת הקו האדום. אני סמוך ובטוח כי תדע להוביל את הדירקטוריון בצורה מקצועית וחכמה, וביחד נביא את בשורת הרכבת הקלה, לרווחת כלל הנוסעים והנוסעות במטרופולין תל אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה