מינויים

שיבא מתרחב ומכריז על מינוי הבכיר: "בשורה לצוות למטופלינו"

בית החולים שיבא מדווח כי פרופ' גיא קליינמן מונה למנהל מחלקת העיניים במרכז הרפואי. המשנה למנהל המרכז הרפואי שיבא ומנהל ביה"ח הכללי: "הצטרפותו למרכז הרפואי שיבא כמנהל מחלקת העיניים היא בשורה הן לצוות המרכז והן למטופלינו"
מערכת ice |  1
בית החולים שיבא תל השומר (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)
בית החולים שיבא תל השומר מכריז כי פרופ' גיא קליינמן מונה לתפקיד מנהל מחלקת העיניים במרכז הרפואי. לפרופ' קליינמן ניסיון וידע רב שנים בתחום רפואת העיניים. בתפקידו הקודם,  שימש פרופ' קליינמן כמנהל מערך העיניים של בית החולים וולפסון.
בצבא שירת כרופא קרבי בצנחנים וכמפקד קורס קציני רפואה. לאחר שירותו הצבאי, השלים התמחות ברפואת עיניים במרכז הרפואי קפלן. פרופ' קליינמן הינו מומחה במגוון תחומים ברפואת העיניים החל תחום הקטרקט, הקרנית ועד תחום הסרת משקפיים.
לאחר שהתמחה ברפואת העיניים בחו"ל, עם חזרתו ארצה הקים את שירות הקטרקט בבית החולים קפלן וכן את מעבדת מחקר שהתמקדה בפתרונות למניעת סיבוכים בניתוחי קטרקט ופיתוח אמצעי בטיחות עבור ניתוחי עיניים.
עבודות המחקר שיצאו ממעבדתו פורסמו בכתבי העת המובילים בתחום רפואת העיניים וזיכו אותו בתואר פרופסור חבר באוניברסיטה העברית. פרופ' קליינמן נבחר פעמיים ליו"ר חוג הקטרקט בישראל, ובמסגרת תפקידו הקים את בית הספר לניתוחי קטרקט במסר - המרכז לסימולציה רפואית בשיבא.
 



ובהמשך, נבחר לוועד של איגוד רופאי העיניים. לצד העובדה כי בשנת 2016 הוזמן פרופ' קליינמן להיות חבר בוועד המנהל ובוועדת המחקר של האיגוד האירופאי של מנתחי הקטרקט וניתוחי הסרת משקפיים, הוא נחשב לאחד מ-250 מנתחי הקטרקט המובילים בעולם.

פרופ' ארנון אפק, המשנה למנהל המרכז הרפואי שיבא ומנהל ביה"ח הכללי, בירך על המינוי של פרופ' קליינמן: "הצטרפותו למרכז הרפואי שיבא כמנהל מחלקת העיניים היא בשורה הן לצוות המרכז והן למטופלינו. אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו ומשוכנעים בהצלחתו בתפקיד".
פרופ׳ גיא קליינמן, בירך על הצטרפותו: "אני שמח ונרגש להצטרף למרכז הרפואי שיבא על נשות ואנשי הצוות המקצועיים המעולים שלו. אני שמח ומודה להנהלת המרכז הרפואי על האמון האישי והמקצועי בי ואני משוכנע שיחד נצעיד את מחלקת העיניים המצוינת להישגים של רפואת עיניים איכותית".

(צילום: בית החולים שיבא)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח
    עובד 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכול אנשי צבא לשעבר. עובדים ממורמרים עובדים 20 שנה ובא חבר של מנהל בית החולים מקבל הכל. יותר מיזה צריך להגיד שאנחנו תומכים בבני גנץ. הכל בשקט איכסה אני מת לעזוב את העבודה וזה לא רק אני חבל.
    סגור