בריאות

מהפכה בתחום רפואת העיניים: זה הפתרון של החברה הישראלית

חברת בלקין ויז'ן שפיתחה טיפול קו-ראשון למחלת הגלאוקומה באמצעות לייזר, מודיעה כי היא קיבלה אישור FDA להפצת מכשיר ה- Eagle שלה בארה"ב
מערכת ice | 
רפואת עיניים (צילום freepik)
בלקין ויז׳ן הינה חברת סטארט-אפ ישראלית שנוסדה בשנת 2013 ומפתחת טיפול חדשני למחלת הגלאוקומה. החברה נוסדה על ידי פרופסור מיכאל בלקין ודריה למאן-בלומנטל. 
החברה, שפיתחה טיפול קו-ראשון למחלת הגלאוקומה באמצעות לייזר, מודיעה כי היא קיבלה אישור להפצת מכשיר ה- Eagle שלה בארה"ב. הישג זה מהווה התקדמות משמעותית בתחום רפואת העיניים אשר מציעה אופציות טיפוליות רחבות יותר לאנשים הסובלים מגלאוקומה. הטכנולוגיה של בלקין ויז'ן, צפויה לחולל מהפכה עולמית בתחום הטיפול במחלת הגלאוקומה ותספק טיפול ברמה גבוהה לחולים ברחבי העולם.
 
גלאוקומה היא הגורם המוביל לעיוורון אשר פוגעת ב-70 מיליון אנשים ברחבי העולם עם יותר מ-3.6 מיליון מטופלים מאובחנים בארה"ב לבדה. 
הייחודיות במכשיר הלייזר של בלקין ויז'ן היא בגישתה השונה לטיפול המקובל. בעוד שבלייזר רגיל הטיפול דורש הצמדה וסיבוב של עדשה מיוחדת לעין החולה במשך 5-10 דקות ומבוצע בעיקר על ידי רופא/ת גלאוקומה,  טיפול הלייזר של בלקין ויז'ן הינו אוטומטי, נמשך מספר שניות ואינו דורש מגע עם העין. ב Eagle קרני הלייזר מכוונות לאזור הטיפול דרך החלק החיצוני של העין. היישום  אינטואיטיבי, כך שכל רופא/ת עיניים יכולים לבצעו ולספק טיפול קו-ראשון בגלאוקומה לכל חולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה