תקשורת ומדיה

נתניהו חוטף ביקורת לאחר העימות: "הוא כל כך נרקיסיסט"

העימות של ראש הממשלה עם אחד העיתונאים במהלך ההצהרה שלו, יצר גל תגובות נרחב על ידי עיתונאים ואנשי ציבור בישראל, ש"נכנסו" בראש הממשלה על תגובתו לאותו עיתונאי, שבמקרה גם חזר ממילואים של יותר מ-100 ימים
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצר כהרגלו כותרות רבות, לאחר שבמהלך מסיבת העיתונאים שקיים על מצב המלחמה, נשאל על ידי אחד העיתונאים שאלה שלשיטתו, הייתה "מפלגת". זאת כאשר נשאל על מימון של 35 מיליון שקלים לארגונים חרדיים.
העיתונאי שהיה בלב הוויכוח עם ראש הממשלה הוא יובל שדה מ"כלכליסט", ששאל את ראש הממשלה: "הציבור משלם מחיר עצום במלחמה הזאת, מאות אלפי אזרחים גויסו למילואים, אני אישית סיימתי שירות מילואים של מעל 100 יום כלוחם, איך אמורים להרגיש מי ששולחים את ילדיהם לצבא, עם העובדה שהממשלה בראשותך מממנת 35 מיליון שקלים לארגונים שהמטרה המוצהרת שלהם היא השתמטות מצה"ל, ארגונים שהמפלגות החרדיות דרשו למממן?"
נתניהו הגיב בתקיפות לשאלה ואמר לעיתונאי שברצונו "לפלג", כאשר הוא מתעלם מכך שהקואליציה מגבשת את דעת רוב הציבור בישראל ואף הצליחה להביא לאחדות דעות בעם בנוגע למלחמה, לדברי נתניהו. 
תגובתו של נתניהו יצרה סערה רבה וגררה תגובות רבות בעצמה. העיתונאי חיים לוינסון הגיב כשהשתתף בפאנל בערוץ 12 ואמר: "מדובר באדם נרקיסיסט, הוא משוכנע שכל העולם עסוק סביבו וכל מה שמתרחש בגלובוס קשור באיך שהוא. אדם נרקסיסט לא מסוגל להביע אמפתיה מינימלית לאדם שנמצא מולו כיח הוא מרגיש שזה גורע ממנו".
העיתונאי בן כספית כתב בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "לקח לי זמן. אבל פתאום קלטתי שאחרי שיובל שדה מכלכליסט סיפר לנתניהו שזה עתה שב מ-100 ימי מילואים, נתניהו ענה ב"אני נלחם בחמאס ואתם נלחמים בי".
העיתונאית מיכל פעילן כתבה: "עיתונאי: ״חזרתי מ-100 ימי לחימה בעזה. מה עם שוויון בנטל?״ נתניהו: ״אני נלחם בחמאס אתם נלחמים בי״. המסע״ת אתמול הוכיחה שנתניהו עמוק בקמפיין ההישרדות שלו. אחרי שחיזק את חמאס הוא עובד חזק עכשיו בלהציג את עצמו כמגן ישראל, וכמובן מסמן אויבים בעם אחרי שלא הצליח להילחם באויב האמיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה