תקשורת ומדיה

חיים לוינסון יורד על גיא הוכמן: "טמבל, היה טס אליה על ארבע"

לאחר שגיא הוכמן פרסם כי שלח הודעה לכוכבת הפורנו מיה קאליפה, בה כתב: "בקרוב עזה תראה כמוך לאחר גנג באנג", העיתונאי חיים לוינסון מיהר להגיב: "אתה יודע מה האירוניה פה הוכמן? אתה הטמבל הקלאסי שמתלהב ממיה קאליפה"

מערכת ice | 
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
לאחר שהעימות החריף בין כוכבת הפורנו מיה קאליפה והישראלית שקראה לעברה "עם ישראל חי", הפך לסרטון וויראלי ברשתות החברתיות, הקומיקאי ואושיית הרשת גיא הוכמן, פרסם ברשתות החברתיות כי שלח הודעה לכוכבת הפורנו, אשר בה כתב: "בקרוב עזה תראה כמוך לאחר גנג באנג יא שרלילה" והוסיף: "חלום שלי שזה יגיע להאג".  

בעקבות כך, איש התקשורת והעיתונאי חיים לוינסון, תקף את הוכמן ששלח הודעה לכוכבת הפורנו וכתב: "אתה יודע מה האירוניה פה הוכמן? אתה הטמבל הקלאסי שמתלהב ממיה קאליפה. הלקוח הראשון שאוהב את הפורנו הגס, החסר טעם הקיצוני המוגזם, כמו כל 'ההומור'".
בסיום דבריו, הוסיף לוינסון: "אתה התינוק שמתלהב מ"גנג בנג" כאילו הוא כה חתרני. אם היא הייתה שמה עליך, אתה הראשון שהיה טס אליה על ארבע וזוחל כאילו אתה בחוף של עזה".
כזכור, אתמול (שלישי) עלה לרשתות הסרטון בו כוכבת הפורנו מיה קאליפה התעמתה עם הישראלית שצעקה לעברה "עם ישראל חי".  קאליפה ידועה כאחת הנשים האנטישמיות המוכרות והיא מרבה להביע את תמיכתה המוצהרת בתושבי רצועת עזה. כזכור, לאחר שהישראלית הראתה לה את שרשרת המגן דוד שאותה ענדה על צווארה, קאליפה צעקה על זו ואמרה: "לפי מפה, את מסריחה, יש לך ריח של חיקוי של פלאפל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה