תקשורת ומדיה

קרעי ממשיך להסתבך: המועמד למנכ"ל משרד התקשורת - התמודד בליכוד

אלעד מלכא, מקורבו של שר התקשורת, הוא נטול ניסיון כלכלי או עסקי. אלא שנציג הליכוד התעקש למנותו לתפקיד הבכיר ונדחה בפעם השנייה. כשמילאו את הטפסים הרשמיים צוין שמלכא לא התמודד בעבר במסגרת פוליטית. אלא שעד מהרה התגלה שהוא דווקא ניסה להיבחר לכנסת בעבר - במפלגת השלטון. השר קרעי מסר בתגובה: "שאלה אחת הובנה לא נכון, הדלפות מגמתיות"
מערכת ice | 
שלמה קרעי, אלעד מלכא (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מכה נוספת בגזרת המינויים של שר התקשורת שלמה קרעי. אלעד מלכא, המשנה למנכ"ל משרד התקשורת ומקורבו של השר, הסיר בסוף השבוע את מועמדותו לתפקיד המנהל הכללי. הבוקר (ראשון) פורסם כי מלכא לא ציין בטפסי המועמדות שמילא במהלך ההתמודדות לתפקיד, את העובדה שהיה מועמד ברשימת הליכוד לכנסת.
מלכא הגדיל לעשות, ולא עדכן שנרשם להתמודדות בפריימריז בבחירות האחרונות. כאשר נציבות שירות המדינה גילתה את הפרטים, מלכא שיגר מכתב התנצלות בהול ובו הבהרה לפיה חלה אי הבנה בקשר לשאלות שעסקו בזיקתו הפוליטית. בעקבות התגלגלות הפרשה משך מלכא את מועמדותו, לאחר שהבין שהנציבות רואה את התנהגותו בחומרה. בנציבות הבהירו לקרעי כי מינוי מלכא למנכ"ל המשרד לא יאושר.
 
ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה בראשות הנציב דניאל הרשקוביץ שהתכנסה ביום חמישי האחרון היתה אמורה לדון במועמדותו של מלכא, אולם לחבריה נמסר ברגע האחרון כי מלכא הסיר את המועמדות. מלכא התמודד בפריימריז האחרונים לרשימת הליכוד, אולם פרש מהתמודדות אחרי שהבין שאין לו סיכויים להיבחר.
 
מלכא בן ה-39 ניהל בעבר עמותה בשם "האגודה לזכות הציבור לדעת" העוסקת במדיניות תקשורת, הוא כיהן כחבר מועצת העיר ירושלים והוא נטול ניסיון כלכלי עסקי. כבר בינואר ביקש השר למנותו לתפקיד, אולם הוא לא עמד בתנאי הסף. קרעי מינה אותו למשנה למנכ"ל ואת מימון שמילה למ"מ המנכ"ל.
מלשכת השר קרעי נמסר: "במהלך מילוי השאלון שאלה אחת הובנה באופן לא נכון, מיד כאשר התבררה אי ההבנה הוצא מכתב הבהרה על ידי אלעד מלכא. צר לנו על הדלפות מגמתיות. כישוריו של אלעד מלכא אינם מותירים ספק בדבר התאמתו לתפקיד. השיח לגבי מינויו יימשך מול הגורמים הרלבנטיים ולא בתקשורת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה