תקשורת ומדיה

המסיבה שהפכה לזוועה: הרגעים המצמררים מה-7 באוקטובר נחשפים

חברת הטלוויזיה מציעה באופן תקדימי לכל גופי השידור בישראל שידור חופשי של הסרט התיעודי המדובר #NOVA. הדוקו המצמרר על מה שהתחולל בפסטיבל הטראנס של שבט נובה, זכה לנתוני צפייה יוצאי דופן ב-yesVOD והתברג ברשימת סרטי הדוקו הנצפים ביותר ב-2023
מערכת ice | 
הסרט #NOVA שמתעד את זוועות ה-7 באוקטובר במסיבה ברעים (צילום יח"צ)
חברת yes מציעה לכל גופי השידור בארץ שידור חופשי של הסרט התיעודי המדובר NOVA#. הודעת החברה התקדימית על כך שתאפשר לכל גופי השידור בארץ לשדרו באופן חופשי וללא עלות, באה על רקע ההדים יוצאי הדופן שעורר הסרט מאז עלייתו וחשיבותו הלאומית. לפי נתוני החברה, הסרט זכה לנתוני צפייה יוצאי דופן ב-VOD של yes והתברג ברשימת הסרטים התיעודיים הנצפים ביותר ב-2023.
הסרט התיעודי #NOVA של yes דוקו בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, על שהתחולל בפסטיבל הטראנס של שבט נובה ב-7 לאוקטובר, פורש תוך שימוש בקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו בזמן אמת בלבד - ללא ראיונות וללא פרשנויות - את מה שהתרחש במסיבה שתיזכר לדיראון עולם.
חלק ניכר ממאמצי ההפקה מרגע היציאה לדרך ועד להגעתו לשידור הוקדש כדי לאתר את המצולמים בסרטונים ולקבל את אישורם, כמו גם את בני המשפחה של אלו שנרצחו על ידי המחבלים. בתוך כך, מנתונים שנאספו על ידי יפעת עולה כי בחודשים יולי עד ספטמבר הסתכם תקציב הפרסום הטלוויזיה של קבוצת בזק ב-5% מהתקציב הכולל. רשת 13 קיבלה באותם חודשים תקציבי פרסום מבזק בהיקף שך 3.4 מיליון שקל בעוד קשת 12 קיבלה תקציבי פרסום בהיקף של 62 אלף שקל בלבד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה