כסף וצרכנות

טרמינל X במהלך ענק: בעקבות המלחמה - קולקציה ציונית מפתיעה

בגדים ותכשיטים יכללו מוטיבים ישראלים ברוח התקופה, והקו האופנתי החדש יקרא HOPE. הקולקציה עוצבה מתוך זיקה ישראלית והנכונות ליצור פריטים עם משמעות ומסרים, דרכם הצרכנים יוכלו לבטא את עצמם לנוכח המצב. צמידים ושרשראות יעוצבו בתליוני מגן דוד, עין הרע וחמסה, ויעוטרו בחוטים ססגוניים
מערכת ice | 
ניר הורוביץ מנכ"ל טרמינל איקס (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
אתר האופנה הישראלי TERMINAL X הידוע כמי שמוביל ומעצב מגוון רחב של קולקציות אופנה וביוטי טרנדיות מלאות בסטייל, משיק לראשונה קולקציה אקסקלוסיבית של בגדים ותכשיטים בעלי מוטיבים ישראלים ברוח התקופה בשם HOPE. הקולקציה נוצרה מתוך השראה של תקווה, אופטימיות ומהרצון להתחבר לשורשים. את הפריטים ניתן למצוא באתר האופנה TERMINAL X עם משלוח מהיר ואפשרות להחלפה והחזרה עם שליח עד הבית. 
לדברי החברה, אופנה היא הרבה יותר מרק מבגד או תכשיט, היא דרך ביטוי אישית ותרבותית שדרכה ניתן להעביר מסרים. אתר TERMINAL X, בעל אמירה משמעותית בעולם האופנה הישראלי, החליט לאור המלחמה לפתח שפה של אייקונים בעלי משמעות אופטימית, ויצר את קולקציית HOPE. הקולקציה עוצבה מתוך זיקה ישראלית והנכונות ליצור פריטים עם משמעות ומסרים, דרכם הצרכנים יוכלו לבטא את עצמם לנוכח המצב.

(צילום: דימה טליאנסקי)

(צילום: דימה טליאנסקי)
הקולקציה החדשה מורכבת ממגוון פריטים- צמידים, שרשראות, וביגוד אופנתי. על הבגדים רקומים אייקונים של כלנית, שמש, קשת בענן ולב המייצגים את האופטימיות, את האמונה והשאיפה שהמצב ישתפר ונגיע לימים טובים יותר. הכלנית היא אחד הסמלים שהכי מזוהים עם אזור הדרום ועוטף עזה, ומייצגים את יופייה של פריחת "דרום אדום".
התכשיטים בקולקציה כוללים צמידים ושרשראות המעוצבים בתליוני מגן דוד, עין הרע וחמסה, בעלי חוטים בצבעים המתכתבים עם התקופה: אדום, שחור וצהוב. אדום, בדומה לחוט האדום בעל סגולות של שמירה והגנה, צהוב הוא הצבע שמזוהה את המאבק להשבת החטופים ושחור, צבע ניטרלי שיתאים לשני המינים.

(צילום: דימה טליאנסקי)
קולקציית HOPE מגיעה בטווחי מידות: תכשיטים- OS, ביגוד נשים XS-XL ביגוד גברים S-XXL. טווח המחירים בין  189.90-79.90 ש"ח, את הקולקציה ניתן להזמין באתר TERMINAL X משלוח מהיר ואפשרות של החזרה והחלפה עם שליח עד הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה