תקשורת ומדיה

סערה באולפן של חיים אתגר: "זה הרבה מתחת לאפס"

אחרי שידור כתבת 'חשיפה' על השחרת שמו של השוטר רס"מ אלון ברד ז"ל, שנפל בקרבות ה-7 באוקטובר, חיים אתגר שאל באולפן את דרור גלוברמן מה הציון שהוא נותן לאילון מאסק וטוויטר על המאבק בפייק ניוז: "מה יש לך מתחת לאפס? זה הרבה מתחת"
תום נחום | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
ביום חמישי שידר חיים אתגר בתוכנית 'חשיפה' בקשת 12 סרט על השחרת שמו של השוטר רס"מ אלון ברד ז"ל, שנפל בקרבות של ה-7 באוקטובר והפייק ניוז האכזרי שטען כי הוא סייע למחבלי חמאס במתקפת הטרור הרצחנית, כאשר לאחר מכן, באולפן, אתגר ערך דיון על כל נושא הפייק ניוז ושאל את דרור גלוברמן מה הציון שהיה נותן לאילון מאסק על ההתמודדות עם פייק ניוז בטוויטר (X.COM), כאשר גלוברמן השיב בתקיפות: "מה יש לך מתחת לאפס? כי זה הרבה מתחת לאפס".
לא הכל הלך חלק בקשת 12, כאשר השר אופיר אקוניס נטש את האולפן בזמן שהמתין להתארח בתוכניתם של אברי גלעד וג׳קי לוי, שמחליף את ארז טל בקשת 12 במשבצת הלייט נייט. בתוך כך, במהלך התוכנית אברי גלעד התייחס לקונספירציה המזעזעת שהתרוצצה ברשתות החברתיות מאז ה-7 באוקטובר לפיה נטען כי השוטר שנפל בעת מילוי תפקידו בקרבות נגד המחבלים שחדרו לשטח ישראל ב-7 באוקטובר, רס"מ אלון ברד ז"ל, סייע למתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, טענות שקריות כמובן.
אברי גלעד הגיב בזעזוע עמוק לנושא ותקף בחריפות את מפיצי הפייק ניוז הנוראי, שפגע עמוקות במשפחתו של אלון ברד ז"ל, כאשר אמר במהלך שידור התוכנית: "איזה רוע מזוקק", ובנוסף, התייחס לסרט של חיים אתגר בנושא שישודר השבוע: "השבוע ישודר סרט של חיים אתגר בקשת 12 בעקבות הפייק ניוז המזעזע הזה על אלון ברד ז"ל".
במקביל, בשידור 'חשיפה' של חיים אתגר ביום חמישי על השחרת שמו של אלון ברד ז"ל, אתגר שוחח עם אלמנתו, אורלי ברד, ואמר לה במסגרת הראיון: "זה מחריד, באמת יש אנשים שמאמינים לקונספירציה המטורפת הזו".
בחזרה לדרמה שהתחוללה באולפן - הסיבה לנטישה של השר אקוניס על פי עיתונאי YNET רן בוקר, היא שהשעה המאוחרת שאליה גלש הריאיון שאמור היה להתקיים איתו. לפני השר, נערכו ראיונות עם כתב הערוץ, אוהד חמו וילד בן 8 שנואם באירופה לטובת ההסברה הישראלית.

מדובר השר אקוניס נמסר בתגובה להחלטה לנטוש את האולפן של הערוץ בטרם הראיון: ״לצערנו, עורכי התכנית לא עמדו בסיכומים עימם, כפי שהתחייבו, ולפי הצעתם הוחלט שלא לקיים את הראיון״. גלעד שוב ישב לצד ג'קי לוי שממלא מאז יום ראשון את מקומו של ארז טל, שעל פי ההסבר שסיפק עמיתו אברי גלעד, נעדר מנסיבות משפחתיות ולא יופיע למעשה בכל השבוע הקרוב בתכנית של השניים שהפכה למצליחה במיוחד בטבלאות הרייטינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה