תקשורת ומדיה

דני קושמרו ואם אחת החטופות ברגע מרגש: "התקשורת עושה היסטוריה"

מירב לשם גונן שביתה רומי נחטפה לעזה, הגיעה לחדשות ערוץ 12 להדליק נר חנוכה ראשון כשלצידה עמד העיתונאי דני קושמרו. גונן אמרה באירוע: "אני ממש מבקשת, תקומו כל בוקר ותחייכו. אף אחד לא יודע מתי דברים מסתיימים"
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
מירב לשם גונן מוכרת בתקופה האחרונה בזכות הופעותיה הרבות בתקשורת בעניין החטופים. גונן, שביתה רומי נחטפה לרצועת עזה, התייצבה היום (חמישי) במשרדי חדשות ערוץ 12 לצורך הדלקת נר של חנוכה, כשלצידה עמד העיתונאי דני קושמרו, שמהווה לאחרונה מעין אייקון בחברה הישראלית.
לפני הדלקת הנר המרגשת, רצתה גונן להעביר מסר ברור ואמרה: "לחייך - אני ממש מבקשת, אם אנחנו מאמינים בנסים ורוצים לגרום להם להתקיים, תקומו כל בוקר ותחייכו. אסור לפספס אף רגע". האם הוסיפה: "אף אחד לא יודע מתי יגיע הרגע שבו דברים מסתיימים", ובכך התייחסה בין היתר לאירועי ה-7 באוקטובר שהגיחו כרעם ביום בהיר.
בהמשך גונן התייחסה למעורבת התקשורת במאבק לשחרור החטופים ואמרה:  "התקשורת עושה היסטוריה. בזכותה קרו המון דברים, תודה לכם על זה. עם ישראל צריך איתכם איתנו". חשוב לציין כי לא כל משפחות החטופים מסכימות פה אחד ביחס לפעילות התקשורת בנושאי החטופים והלחימה, והדבר מעורר הדים רבים.
 
קרדיט: חשבון האינסטגרם של דני קושמרו
כזכור, באירועי ה-7 באוקטובר נרצחו בפסטיבל המוזיקה "נובה" כמאות בליינים, ונחטפו עשרות נוספות. ביתה של גונן, רומי, היא אחת מהחטופות המוחזקת כעת על ידי ארגון הטרור חמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה