תקשורת ומדיה

"לסגור משרדי ממשלה": ח"כ מהליכוד תקף את הקואליציה ומחק את הציוץ

חבר הכנסת אלי דלל ממפלגת הליכוד, הביע ביקורת על חלוקת הכספים הקואליציוניים בחשבון הטוויטר שלו ותקף את הממשלה: וכתב  "להסית התקציבים למאמץ המלחמתי". לאחר זמן קצר, מחק את הציוץ
מערכת ice | 
ח״כ אלי דלל, יו״ר השדולה בכנסת למען הורים ואחים שכולים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע הביקורות הרבות שמקבלת הממשלה הנוכחית בשל אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר והתנהלותה לאורך המלחמה, חבר הכנסת אלי דלל (הליכוד), פרסם היום (ראשון) התייחסות לכך בחשבון הטוויטר שלו והודה: "האסון הזה קרה במשמרת שלנו".
היום (ראשון), התייחס חבר הכנסת ממפלגת הליכוד, אלי דלל לביקורות ש"זוכה" הממשלה בעקבות המלחמה הנוכחית וכתב: "האסון הזה קרה במשמרת שלנו ולכן אנחנו צריכים לנקוט בצעדים מנהיגותיים כמו לסגור משרדי ממשלה שאין להם תפקיד ממשי ולדרוש להסית את התקציבים למאמץ המלחמתי".
בהמשך הציוץ, ציין דלל כי יש לנתב כספים רבים לטובת המילואימניקים העצמאים: "צריך כסף למילואימניקים העצמאים שעזבו את העסקים שלהם והתגייסו וצריך לדאוג בדחיפות למפונים מהעוטף".
לאחר שפרסם את אותו ציוץ, בו כתב כי יש לנתב את הכספים הקואליציוניים לטובת צורכי הלחימה ולטובת מילואמיניקים העצמאים, נמחק הציוץ של חבר הכנסת אלי דלל. כידוע, אלי דלל הוא חבר הכנסת ה-25 מטעם מפלגת הליכוד ויו"ר הועדה המיוחדת לזכויות הילד. בעברו, כיהן ח"כ דלל כסגן ראש העיר נתניה וממלא מקומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה