בארץ

דרמה: היועמ"שית קבעה שהכספים קואליציוניים ישמשו למלחמה בלבד

גלי בהרב מיארה מקפיאה כל הכספים הקואליציוניים שטרם הועברו. על פי ההחלטה שהתקלה הערב, כל הכספים ישמשו לצרכי מלחמה. התנועה לאיכות השלטון בירכה: "באין אף מבוגר אחר בממשלה, טוב שהיועצת המשפטית לוקחת את האחריות אליה ועוצרת את שעורריית חלוקת הכספים הקואליציוניים"
מערכת ice |  3
גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
דרמה בכנסת. היועמ״שית לממשלה גלי בהרב מיארה, החליטה להקפיא כל הכספים הקואליציוניים שטרם הועברו. על פי ההחלטה שהתקלה הערב (שלישי), כל הכספים ישמשו לצרכי מלחמה
התנועה לאיכות השלטון בירכה על החלטת היועמ"שית להקפיא את הכספים הקואליציונים: "התנועה לאיכות השלטון, אשר עתרה לבג"ץ נגד המשך חלוקת הכספים הקואליציוניים, ואף עזרה בניסוח הצעת חוק בנושא, מברכת את היועמ"ש על שהשיבה את קול ההגיון והודיעה על הקפאת הכספים הקואליציוניים".

עוד נמסר: "מדובר בהחלטה חשובה ביותר- באין אף מבוגר אחר בממשלה, טוב שהיועצת המשפטית לוקחת את האחריות אליה ועוצרת את שעורריית חלוקת הכספים הקואליציוניים. אל מול אוזלת הידיים של השירות הציבורי, מפגינה היועצת המשפטית אומץ ונחישות, ומדגישה את הצורך בשירות ציבורי עצמאי, חזק והגון"
מרכז האופוזיציה בוועדת הכספים, חה"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד): "אני מברך על ההבהרה החשובה של היועצת המשפטית לממשלה, אשר קובעת הערב כי מכאן ואילך, על מנת להקצות את הכספים הקואליציוניים לצרכים *שלא נובעים מהלחימה", הממשלה תצטרך לקבל החלטת החרגה מיוחדת, וגם לנמק אותה".
 
אלוף במיל׳, חבר הכנסת אלעזר שטרן בתגובה להחלטת היועמ״שית להקפיא את הכספים הקואליציונים: "עצוב שגם בשביל ההיגיון הבסיסי הזה צריך את היועמ״שית. מישהו חייב להנחית אותם למציאות הכואבת של כולנו יחד. רק ככה ביחד ננצח".
עוד אמר: "חשוב מאוד שהמאבק הפרלמנטרי והציבורי, שניהלנו כאופוזיציה בוועדת הכספים בשבועות האחרונים, נשא פרי. חוזר ואומר: במציאות שנוצרה, חיוני שכל שקל בקופת המדינה ישרת את צרכי החזית והעורף. לא נוותר על הדרישה הזאת. יחד ננצח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה הסיבה שרצו להוריד את סמכות היועצים המשפטיים
    שמשון 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי שיוכלו להמשיך בשחיתות אפילו במצב חירום
    סגור
  • 2.
    מישהו שאל אותה? (ל"ת)
    גיא קולק 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כותרת מטעה היא תיקפה את החלטת הממשלה אין כאן שום דרמה (ל"ת)
    דן 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור