תקשורת ומדיה

בילי אייליש יוצאת מהארון: "חשבתי לעצמי שכולם יודעים"

בראיון למגזין וראייטי הזמרת האהובה חשפה באופן אגבי שהיא נמשכת לנשים. האינפורמציה החדשה עוררה סערה ברשתות החברתיות, אלא שמבחינת הזמרת מדובר בסוד הכי לא סודי בעולם. "אין אפשרות שכולנו פשוט נחיה את חיינו?", שאלה הזמרת ובצדק רב
מערכת ice | 
בילי אייליש (צילום פייסבוק/ בילי אייליש)
המוזיקאית המצליחה בילי אייליש היא אחד השמות הבולטים בסצנת הפופ האלטרנטיבי. הזמרת האייקונית השתדלה לשמור על חייה הפרטיים בקנאות מסוימת, אלא שעתה מתברר כי פרט מסוים לגביה שהיה באפלה - היה למעשה בלתי סודי בעליל מבחינתה. בראיון למגזין וראייטי שהוציא מוסף חגיגי בשם "כוח נשים", חשפה שהיא נמשכת לנשים. 
אמש (שבת) באירוע שנערך מטעם המגזין, היא סיפרה כי לא ציפתה לסערה שדבריה צפויים לעורר. "ראיתי את הכתבה ואמרתי לעצמי 'כנראה שיצאתי מהארון היום'. זה מרגש בגלל שאני מניחה שאנשים לא ידעו, אז נחמד שהם יודעים. אבל די מלחיץ לדבר על זה". לשאלת המראיינת האם תכננה לצאת מהארון, השיבה אייליש "חשבתי לעצמי, זה לא ברור? לא תיארתי לעצמי שאנשים לא יודעים".
למרות שמדובר בפרט חדש מחייה של הכוכבת האהובה, הזמרת בעצמה לא תופסת את החשיפה הזו כסנסציה ממשית. "אני לא ממש מאמינה בזה, אין אפשרות שכולנו פשוט נחיה את חיינו? אני עושה את זה כבר הרבה זמן ופשוט לא דיברתי על זה". בעבר ניהלה אייליש מערכת יחסים עם המוזיקאי ג'סי ראת'רפורד, ממנו נפרדה לאחרונה. 
"מעולם לא הרגשתי שאני יכולה להזדהות ממש עם נשים", הסבירה אייליש. "אני כל כך אוהבת אותן, אני אוהבת אותן כבני אדם, אני נמשכת אליהן כבני אדם. אני נמשכת אליהן באופן פיזי, אבל גם מאוימת מהן, מיופיין ונוכחותן". לפני כחודשיים, בעקבות שמועות על זוגיות חדשה, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אין יותר רווקה ממני כרגע". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה