תקשורת ומדיה

רביב דרוקר נגד הממשלה: "הימור נורא שמסכן חיי חטופים"

מגיש חדשות 13, רביב דרוקר, במתקפה נגד הממשלה אחרי קריסת עסקת השבת החטופים: "לא היה קורה שום דבר נורא אם היינו משחררים 'רק' 7 נשים ומאפשרים יום הפוגה, גם אם מדובר בהפרה של ההסכם, הימור נורא בחיי אדם"
תום נחום |  3
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס פקעה גם היא והמטחים הכבדים של הרקטות חזרו, היום (ראשון) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-58, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה.
מי שהחליט להגיב לקריסת המשא ומתן לחידוש עסקת השבת החטופים מול חמאס דרך מתווכים קטאריים ומצריים והא מגיש חדשות 13, העיתונאי רביב דרוקר, שבחר לתקוף את מקבלי ההחלטות בגזרת המשא ומתן להשבת החטופים על רקע הפסקת הפוגת האש והחזרה ללחימה בתוך רצועת עזה.

דרוקר כתב כך בציוץ לוחמני ותקיף שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "ההחלטות האחרונות של ישראל רחוקות מאוד מהאמירות על כך ששחרור החטופים הוא מטרת על שלנו. לא היה קורה שום דבר נורא אם היינו משחררים 'רק' 7 נשים ומאפשרים יום הפוגה, גם אם מדובר בהפרה של ההסכם, שקבע רצפה של 10 חטופים. זה הימור נורא בחיי אדם לא להסכים לעבור לקטיגוריה הבאה, לשחרר עשרה חטופים גברים מבוגרים (תמורת 30 אסירים פלסטינים מבוגרים) תמורת עוד יום הפוגה, גם אם לא שוחררו עדיין כל הנשים. הקשיחות הזאת אולי צודקת, אבל מאוד לא חכמה. היא לא תחנך את חמאס, לא תקנה לנו יתרון בדרך להכנעת חמאס, היא רק תסכן חיים של חטופים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רביב דרוקר סכסכן ומפלג
    יוסף הגלילי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל שנאת חינם חרב בית המקדש, רביב טול קורה מבין עיניך
    סגור
  • 2.
    ...ממש מפתיע....
    מולי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשוב איזה החלטות התקבלו,כל עוד זו ממשלה שאינה לרוחו של ה"גאון" דרוקר הוא ייצא נגדה.מזמן הוא לא שווה התייחסות העלאק עיתונאי הזה.....אז אתם מבינים מדוע הרייטינג של 13 צונח?
    סגור
  • 1.
    ידיעות הזויות
    שרוליק 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ״לא היה קורה כלום״ אמר רביב דרוקר ראש וועדת קישוט בביה״ס גוזלים בפתח תקווה
    סגור