תקשורת ומדיה

בן גביר נגד יו"ר רע"מ: "תומך הטרור עבאס לא רוצה להניח את הנשק"

לאחר שפרסמה מפלגת רע"מ את הודעת ההבהרה: "המדינה הפלסטינית היא זו שתפרק את הפלגים מנשק - כי מי ששולט בנשק זו המדינה", השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף את יו"ר רע"מ: "עבאס = תומך טרור"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בסוף השבוע, התראיין יו"ר רע"מ, מנסור עבאס לערוץ התקשורת האמריקאי ה- CNN וקרא בין היתר להנהגת הפלגים הקיצוניים: "להניח את נשקם". לאחר אותה אמירה דרמטית, עבאס קיבל מאות תגובות שליליות אשר טענו לבגידתו בעזה ומיהר לתקן את דבריו: "המדינה הפלסטינית היא זו שתפרק את הפלגים מנשק - כי מי ששולט בנשק זו המדינה". בעקבות אותה אמירה, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, יצא נגדו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "עבאס = תומך טרור".
היום (שבת), פרסם השר לביטחון לאומי תגובה זועמת, לאחר שיו"ר רע"מ הבהיר את דבריו וכתב: " המדינה הפלסטינית היא זו שתפרק את הפלגים מנשק - כי מי ששולט בנשק זו המדינה". בחשבון הטוויטר שלו, תקף בן גביר את מנסור עבאס וכתב: "למי שתהה, תומך הטרור מנסור עבאס לא רוצה להניח את הנשק שרצח קשישים ותינוקות. עבאס = תומך טרור".

כאמור, ביום חמישי, התראיין יו"ר רע"מ, מנסור עבאס לכלי התקשורת האמריקאי ה-CNN.
בריאיון, גינה עבאס את פעולת הטרור הרצחנית של חמאס ואמר: "מעשה לא אנושי ובלתי ניתן להצדקה הנוגד את ערכי האסלאם". מלבד זאת, הדגיש עבאס כי "כדי להתקדם קדימה, הארגונים הפלסטיניים החמושים צריכים להניח את נשקם. הן צריכות לעבוד יד ביד עם הרשות הפלסטינית כדי לגבש תנועה לאומית שתשאף למדינה פלסטינית ושלום עם מדינת ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה