תקשורת ומדיה

מנסור עבאס מגנה את פעולת חמאס: "מעשה לא אנושי ובלתי ניתן להצדקה"

 יו"ר רע"מ, מנסור עבאס התראיין ל-CNN על אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס וגינה את פעולתם הרצחנית: "כל פעולה שננקטת נגד חפים מפשע, נגד נשים, ילדים ומבוגרים, היא לא אנושית, היא נוגדת את ערכי האסלאם ואנחנו מגנים זאת"
מערכת ice | 
מנסור עבאס (צילום רונן טופלברג)
בסוף השבוע, התראיין יו"ר רע"מ, מנסור עבאס לערוץ התקשורת האמריקאי ה-CNN והתייחס לאירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה. עבאס גינה את מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ואמר: "מעשה לא אנושי ובלתי ניתן להצדקה הנוגד את ערכי האסלאם".
בהמשך הריאיון, עבאס הדגיש כי פעולתו המזעזעת של חמאס נוגדת באופן חמור את ערכי האסלאם: "אני צריך להבהיר זאת ולהיות מאוד ברור: "כל פעולה שננקטת נגד חפים מפשע, נגד נשים, ילדים ומבוגרים, היא לא אנושית, היא נוגדת את ערכי האסלאם ואנחנו מגנים זאת. אין אפשר להצדיק את זה כי זה נוגד כל ערך אנושי ודתי".

 
 יו"ר רע"מ, הדגיש בעת הריאיון לערוץ הטלוויזיה ה-CNN, כי "אנחנו לא יכולים להתעלם מכך שאכן ישאב כאן מאבק פוליטי, אבל הפעולה שנקטו הארגונים החמושים, וההחלטה שלהם להשתמש באלימות כדי להשיג את מטרתם – במבט על העבר זה תמיד כשל".
עוד הוסיף עבאס כי התנהלותו הפסולה והמבישה של ארגון הטרור הרצחני חמאס, פגעה קשות בעם הפלסטיני: "הקורבנות ומי ששילמו את המחיר של כל אחת מהמתקפות החמושות האלה היו בני העם הפלסטיני. אם מסתכלים על מספר האנשים שנהרגו במלחמה הזאת אנחנו מדברים על יותר מ-15 אלף פלסטינים".
בימים אלו, מקפיד יו"ר רע"מ להביע את דעתו על המלחמה הנוכחית ברשתות החברתיות. בין הציוצים הבולטים שלו בתקופה האחרונה, פנה עבאס להנהגת הפלגים הפלסטיניים בעזה בדרישה ברורה: "אני קורא להנהגת הפלגים הפלסטיניים בעזה לשחרר את השבויים שבידכם. ערכי האסלאם מצווים עלינו לא לכלוא נשים, ילדים וקשישים. צעד הומניטרי זה  מתבקש באופן מיידי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה