תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13: "מצלמת סרטון על האלימות המינית ב-7.10"

מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארה"ב, נריה קראוס, חושפת: "הילארי קלינטון מצלמת סירטון מיוחד על האלימות המינית הקשה כלפי נשים ב-7 באוקטובר, והוא יוקרן באירוע של האו״ם שיערך בשבוע הבא ובו יציפו את שתיקת ארגוני זכויות הנשים הבינ"ל"
תום נחום | 
נריה קראוס (צילום מסך רשת 13)
אחרי שעסקת החטופים המקורית הושלמה וכשהפסקת האש הזמנית בין ישראל חמאס נמשכת, היום (רביעי) אמורה להתבצע פעימה נוספת של מסירת החטופים. צה"ל נערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-54, אך נמצאת בהפוגה ואחרי חשיפת המנהרות בשיפא, כרגע במערכת הביטחון דרוכים לקראת הימים הקרובים.
על פי הודעת לשכת ראש הממשלה: "התקבלה רשימת החטופים שעתידים להשתחרר מחר. הרשימה נבדקת בשעה זו. הודעות נמסרות בשעה זו למשפחות", הכוונה היא שהפסקת האש כרגע נמשכת. בתוך כך, על רקע הדיווחים והתיעודים של מעשי האונס והתקיפה המינית הקשים שנעשו על ידי מחבלי חמאס במתקפת הטרור הרצחנית ב-7 באוקטובר, במגזין 'לאשה' החליטו לצאת במחאה נגד ארגוני הנשים בעולם בעמוד השער, כאשר מי שעוד התייחסה לנושא היא מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארצות הברית, נריה קראוס.
קראוס כתבה כך בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה וחשפה את הצעד שהחליטה לנקוט הילארי קלינטון, לשעבר הגברת הראשונה, שכיהנה גם כמזכירת המדינה והתמודדה על הנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית בבחירות 2016: "הילארי קלינטון מצלמת סירטון מיוחד על האלימות המינית הקשה כלפי נשים ב-7 באוקטובר, והוא יוקרן באירוע של האו״ם שיערך בשבוע הבא ובו יציפו את שתיקת ארגוני זכויות הנשים הבינלאומיים. את האירוע מארגן גלעד ארדן".
 
בחזרה לצעד של 'לאשה', במגזין המצליח פרסמו כאות מחאה נגד השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים הבינלאומיים על רקע מעשי הזוועה שביצעו מחבלי חמאס שער בצבעים אדום, שחור וצהוב ועליו כתוב: "לאשה שנאנסה על ידי מחבלי חמאס המתועבים מגיע שארגוני הנשים הבינלאומיים יאמינו לה. ארגוני הנשים הבינלאומיים שותקים בנוגע לפשעי חמאס נגד נשים ישראליות. אנחנו לא נשתוק!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה