תקשורת ומדיה

אלי פיניש תוקף את הממשלה: "זה יותר אטום מהארנק של ביבי"

השחקן והקומיקאי אלי פיניש פרסם ידיעה העוסקת בכך שצה"ל איתר 5 מיליון שקל ברצועת עזה והעביר את הסכום לקופת המדינה וכתב: "לא!!! רק לא בקופת המדינה"

מערכת ice |  4
אלי פיניש (צילום משה שי פלאש90)
לאחר שפורסם כי צה"ל מצא 5 מיליון שקל ברצועת עזה וכי אותו סכום הועבר לקופת המדינה, כוכב "ארץ נהדרת" אלי פיניש התייחס לכך בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "לאאאא!, רק לא בקופת המדינה, זה יותר אטום מהארנק של ביבי!".

כאמור, אתמול (ראשון) פורסם כי מתחילת הכניסה הקרקעית, צה"ל איתר 5 מיליון שקלים ברצועת עזה. הכסף הועבר לאגף הכספים במשרד הביטחון ואותו סכום יופקד בקופת המדינה. על תפיסת הסכום הנכבד, אחראית היחידה לפינוי שלל של אגף הטכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה"ל.
מלבד זאת, מסרה אותה יחידה כי נמצא כסף עיראקי, דינר ירדני ואף דולרים וגם הכסף הזה נשלח לאגף הכספים במשרד הביטחון. על פי היחידה לפינוי שלל אגף הטכנולוגיה ולוגיסטיקה במשרד הביטחון, אותם סכומי כסף נכבדים נמצאו במעוזי חמאס ובבתיהם של מבקשים רבים.
אתמול (ראשון), פנה הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי במכתב לחיילי צה"ל בו התייחס להישגים הרבים שנאספו במהלך המלחמה הנוכחית: "מלחמתנו הצודקת על הבית נמשכת. בשבועות של לחימה עיקשת ותמרון קרקעי עצום הגענו להישגים מבצעיים רבים. פגענו בבכירי חמאס ובפעיליו, חשפנו מפקדות אויב, איתרנו מנהרות ותשתיות טרור והשמדנו אותן. זוהי תוצאתה של פעולה מבצעית איכותית ומדויקת של כוחות היבשה, האוויר והים, בשילוב אש ומודיעין ובתמיכת הלוגיסטיקה והתקשוב. אני גאה בכם על הישגים אלו!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפס (ל"ת)
    דן 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אלי פיניש ממש נראה כמו יחיא סינוואר. מטורף וגם נראה (ל"ת)
    רני 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תכלס צודק (ל"ת)
    ישראל אהובתי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד אחד
    מוי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל פישפש פותח את הפה
    סגור