תקשורת ומדיה

גל גדות: "אני שבורת לב על החטופים אשר עדיין מוחזקים"

על רקע שחרור החטופים והחטופות בימים אלו, פרסמה השחקנית הישראלית גל גדות סטורי בו כתבה בין היתר: "הימים האחרונים היו מאוד רגשיים עבורי, אני אסירת תודה לראות את החטופים חוזרים"

מערכת ice | 
גל גדות במאמצי ההסברה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
במסגרת עסקת שחרור החטופים והחטופות אשר מתקיימת בימים האחרונים, השחקנית הישראלית גל גדות פרסמה היום (שני) סטורי מיוחד בו כתבה: "הימים האחרונים היו מאוד רגשיים עבורי, אני אסירת תודה לראות את החטופים חוזרים. אני דומעת לראות אותם מתאחדים עם משפחותיהם. אני שבורת לב על החטופים אשר עדיין מוחזקים, אני בעלת תקווה...".
לצד שחרור החטופים, הדגישה גדות כי עדיין מוחזקים בימים אלו בשבי חמאס חטופים וחטופות נוספים: "למעלה מ-175 חטופים נשארים מוחזקים על ידי חמאס בעזה יותר מ-52 ימים. אף אחד לא יישאר מאחור. אף אחד לא יישכח. אנחנו לא ניתן להם לדעוך. החזירו את כולם חזרה עכשיו".
בימים אלו, נרתמת השחקנית גל גדות למאמץ המלחמתי יחד עם אמנים ומשפיענים רבים בעולם. חלק מפעולותיה החשובות למען ישראל, גדות פרסמה סרטוני הסברה הנוגעים לשבויים והשבויות אשר נחטפו באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר בעת חדירת מחבלי חמאס ליישובי עוטף עזה. מלבד זאת, הצטרפה גדות למפורסמים רבים בעולם אשר שיגרו לנשיא ארה"ב ביידן מכתב המבקש ממנו להמשיך לפעול למען החזרת החטופים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה