תקשורת ומדיה

אבסורד: בנה של נשיאת הבנק המרכזי באירופה, איבד את כל הונו

הסנדלר הולך יחף? כריסטין לגארד, נשיאת הבנק המרכזי האירופי בהודעה מפתיעה: "הבן שלי הפסיד כמעט את כל ההשקעה שלו בנכסי קריפטו"

מערכת ice |  2
כריסטין לגארד וקריפטו (צילום ויקיפדיה, vecteezy)
נשיאת הבנק המרכזי האירופי, כריסטין לגארד מעולם לא האמינה יותר מידי במטבעות קריפטו. אך לא ציפתה שהשקעת בנה בדבר, יעלה לו בכל בהפסד רב כ"כ. במפגש עם סטודנטים בפרנקפורט אמרה לגרד בפתיחות על בנה: "הוא התעלם ממני בגדול והפסיד כמעט את כל מה שהשקיע בקריפטו. הוא הודה בחוסר רצון שצדקתי". 
בעבר, לגארד מעולם לא חסכה ביקורת ממטבעות קריפטו ואף כינתה אותם ספקולטיביים וחסרי ערך. לדבריה: "קריפטו לא שווה כלום ומבוסס על כלום". ללגארד שני בנים - פייר הנרי לגארד בן 37 ותומאס לגארד בן 35. לגארד לא ציינה מי מהבנים הפסיד את כספו.
בזמן האחרון, הבנק האירופאי החל תהליך רגולציה על המסחר במטבעות קריפטו בכדי להגן על משתמשים שאינם מודעים לסיכון וכן כדי למנוע העברת מימון לטרוריסטים כפי שאנחנו למדים מהלחימה הנוכחית ושימוש החמאס במטבעות.
"כפי שאתם יכולים לנחש, יש לי דעה מאוד לא טובה לגבי קריפטו", אמרה לגארד בפרנקפורט, "אנשים יכולים להשקיע את הכסף שלהם איפה שהם רוצים, אנשים יכולים להתעסק בספקולציות ככל שירצו, אך אנשים לא יכולים להיות חופשיים לקחת חלק במסחר אסור ובפעילות עסקית לא חוקית".
כריסטין לגארד היא נשיאת הבנק המרכזי האירופי מאז ה-1 בנובמבר 2019. בעבר כיהנה כיושבת ראש קרן המטבע הבינלאומית, תפקיד אליו נבחרה לאחר שיו"ר הקרן דומיניק סטראוס-קאהן נאלץ להתפטר בעקבות האשמתו בפרשת אונס.
לפני מינויה לקרן המטבע הייתה שרת האוצר של צרפת בממשלת פרנסואה פיון, ולפני כן שרת החקלאות ושרת המסחר בממשלת דומיניק דה וילפן. היא האישה הראשונה שנבחרה לשמש כנשיאת הבנק המרכזי האירופי, הראשונה שהייתה יושבת ראש קרן המטבע הבינלאומית והראשונה שכיהנה כשרת אוצר של מדינה ממדינות ה-G8.
לגארד דורגה כאחת מ-30 הנשים החזקות ביותר בעולם על ידי המגזין "פורבס" והייתה לאישה הראשונה שעמדה בראש חברת עורכי הדין הבינלאומית הענקית בייקר את מקנזי. לכריסטין לגארד הוענק אות לגיון הכבוד הצרפתי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודקת הקריפטו אויר חם
    Hguy 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתקיים רק בהשתתפות ארגוני טרור. ארגונים פליליים ותאבי בצע
    סגור
  • 1.
    כספים
    אססץררןרן 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה זה מי שמתעסק עם היהודים זה סופו
    סגור