תקשורת ומדיה

קופה ראשית חוזרת: פרטים חדשים על פרק הספיישל של הסדרה

בצל אירועי המלחמה בישראל, יוצרי הקומדיה המצליחה מבית כאן 11 מתכננים קאמבק שצפוי להתכתב עם המצב הביטחוני. לפני השידור בטלוויזיה, תושבי עוטף עזה יהנו מהקרנה מיוחדת שיארגן תאגיד השידור הישראלי. וגם: שלושה פרקים חדשים לפודקאסט "הקצבייה" של ניסים ואנטולי
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום קובי אוזינגי)
הסדרה המוקומנטרית "קופה ראשית" מבית היוצר הפכה מזמן לסמל לאומי, עם שיאי רייטינג מפתיעים שנשברו בסוף עונתה הרביעית. הקומדיה מבית היוצר של תאגיד השידור הישראלי כאן 11, ובכיכובם של קרן מור, אמיר שורוש, דב נבון ונועה קולר. לנוכח המלחמה בעזה, יוצרי הסדרה לא יכלו להישאר אדישים ועובדים על פרק מיוחד שישודר בקרוב.
העונה הרביעית של הסדרה שהסתיימה לפני כחודשיים, זכתה לנתוני רייטינג גבוהים לרבות מיליוני צפיות ביוטיוב. הסדרה זכתה בארבעה פרסי האקדמיה לטלוויזיה הישראלית בהם פעמיים ברציפות לסדרה הקומית הטובה ביותר. בשנת 2019, הסדרה הביאה כבוד גדול לישראל כאשר הייתה מועמדת לפרס האמי הבינלאומי.
הפרק טרם נכתב ובשלב זה לא הוחלט מי מהשחקנים ייקח בו חלק, אך לאחר שיצולם ישודר קודם כל לתושבי עוטף עזה ורק לאחר מכן בטלוויזיה. בנוסף לפרק הספיישל שיצולם, יוקלטו שלושה פרקים של פודקאסט "הקצבייה" של ניסים ואנטולי, בהם יתארחו נועה קולר (שירה שטיינבוך), משה פרסטר (מוש סטרטינר) ורודי סעדה (נתן פרנקו). 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה