תקשורת ומדיה

הנסיך הארי ומייגן מרקל מסתבכים עם המלך צ'ארלס: "הם אנשים צבועים"

הנסיך הארי ומייגן מרקל, ממשיכים להסתבך ומסתמן כשהם מחזיקים כעת בתואר הזוג השנוא ביותר בממלכה המאוחדת. הפעם, הזוג הדליף במכוון שיחת טלפון שקיימו עם המלך צ'ארלס שנועדה להציגם באור חיובי
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
ביום שלישי האחרון, חגג המלך צ'ארלס, את יום הולדת ה-75 ומלבד שלל מחוות שקיימו עבורו אזרחי הממלכה המאוחדת, הייתה גם שיחת טלפון מפתיעה שקיים עם בנו הגולה הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל.
לאחר שלא דיברו כחצי שנה, הצהובונים בבריטניה, הגדירו את השיחה בין השלושה כ"נקודת מפנה" במערכת היחסים בניהם, אבל נחשף כי גם השיחה שמטרתה להציג את בני הזוג באופן יותר טוב בעיני הציבור הייתה מתוכננת לפרטים.
על פי גורמים בארמון בקינגהאם, הארי ומייגן, עצמם עומדים מאחורי ההדלפה המכוונת של השיחה. אף נאמר עליהם כי: "הם אנשים צבועים. כשזה מתאים לאינטרסים האישיים שלהם, הם מקפידים לשמור על פרטיות, אבל ברגע בו הנסיך הארי מקיים שיחת טלפון עם אביו, היא מגיעה לכל העיתונים".
בשיחה שהתקיימה ביום שליש האחרון, הנסיך הארי שוחח עם אביו ומרקל הצטרפה לשיחה. בנוסף, ילדיהם של הזוג, ארצ'י בין ה-4 וליליבת בת השנתיים, הקליטו ברכה בוידאו ושרו לסבא שלהם.
מקורב לנסיך הארי סיפר ל-Page Six שלא מדובר בצעד חריג וטען כי: "ברור שהנסיך רוצה לשקם את היחסים עם המלך צ'ארלס. אחרי הכל, הוא אביו". כזכור, לאחר שהשניים לא שוחחו יותר מחצי שנה, הנסיך הארי היה אמור להגיע ללונדון על מנת לנהל שיחת פיוס עם אביו, אך זה לא מצא זמן על מנת להיפגש עם בנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה