תקשורת ומדיה

יוסף חדאד מתפוצץ בצרחות: "תכניסו את זה לראש שלכם"

פעיל ההסברה יוסף חדאד התפוצץ ותקף בשידור בכאן 11 את דובר צה"ל ושר התפוצות לשעבר, נחמן שי: "לא מסכים עם הגישה התבוסתנית שלך, אנחנו נשמור על הנורמות שלנו תוך איזון עם זה שאנחנו נמצאים במזרח התיכון, תבין את זה מהר"
תום נחום |  7
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (חמישי) זהו יומה ה-34 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר על רקע תקיפות צה"ל ברצועת עזה, פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, התפוצץ אמש (רביעי) בשידור בכאן 11 בצעקות לעברו של דובר צה"ל לשעבר ושר התפוצות לשעבר, נחמן שי.
יוסף חדאד זעק: "סלח לי, אבל אנחנו לא באירופה ולא בארצות הברית, אנחנו פה", נחמן שי הגיב: "עוד פעם חזרנו לתזה הזאת?", חדאד ענה בזעם: "כי כנראה זה לא נכנס לראש שלכם", שי הפציר: "תירגע טוב? אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים, אל תסביר לנו איפה אנחנו חיים", חדאד הגיב בזעם: "אני לא אירגע, כי כשנרגענו 1,400 אנשים נרצחו, והנה אני מתעצבן עכשיו בגלל הגישה הזאת, 1,400 ישראלים נרצחו, נאנסו, ואתה בא ואומר לי 'חזרנו לגישה הזאת?', אז כן, אנשים מתחילים לשכוח מה היה לפני חודש, ואם אני צריך לצעוק פה כדי שזה יהיה ויראלי ושזה יגיע לכל בית בישראל אז אני אצעק".
 
שי ענה: "אנחנו חיים במזרח התיכון לפי נורמות וערכים שקבענו לעצמנו, וכדאי שתזכור את זה", חדאד הגיב: "את הנורמות האלה אנחנו נשמור עליהן, תוך כדי איזון עם זה שאנחנו נמצאים במזרח התיכון, תבין את זה מהר". שי הגיב בתוקפנות: "אל תלמד אותי שום דבר ואף אחד באולפן", חדאד השיב: "כבודך במקומו מונח יקירי, אבל אתה יודע משהו? שמעתי אותך, נפגשנו מספר פעמים בפאנלים ואני כל כך לא מסכים עם הגישה התבוסתנית שלך".

שי תקף: "הבנתי, אל תגיד לי גישה תבוסתנית ואל תלמד אותי מי אני, תירגע, אנחנו חיים במזרח התיכון, אבל יש לנו ערכים ונורמות שאנחנו חיים לפיהם וזה לא סותר בשום דבר ולא ויתרנו", חדאד המשיך: "אני לא היחיד שמדבר על הגישה התבוסתנית שלך, אני לא אירגע, אני לא אירגע. חביבי, 1,400 ישראלים נאנסו, נרצחו, 240 נחטפו, אל תגיד לי שיש לנו את הערכים והנורמות שלנו, אנחנו במזרח התיכון".
כזכור, זאת לאחר שבשידור 'הצינור' ברשת 13 ביום ראשון פנה חדאד לתושבי עזה בשפה הערבית ואמר כך בצורה חדה וברורה: "תושבי עזה, אני רוצה להעביר לכם מסר בשם מדינת ישראל. החיים שלכם עכשיו קשים? אתם רוצים שקט? אתם רוצים לחיות בביטחון? יש אחראי אחד על המצב הזה - קוראים לו יחיא סינוואר. הוא ושאר הבכירים של חמאס מתחבאים עכשיו מתחת לאדמה. הם היו מוכנים לזה ויש להם ציוד ומזון ואספקה בזמן שהפקירו אתכם ולכם אין כלום".
 
"הם מנצלים אתכם ומשתמשים בכם כמגן אנושי. לא אכפת להם ממכם. אבל יש פתרון וזה תלוי בכם, אפשר לסיים את המלחמה בהקדם. תביאו לנו את הראש של סינוואר. תגיעו אליו ותסגרו איתו חשבון בעצמכם. מדינת ישראל תדע גם לגמול לכם על כך ולהבטיח לכם חיים טובים ובטוחים. זה בידיים שלכם!".
 
כזכור, זאת לאחר שבשבוע שעבר מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות בלה וג'יג'י חדיד. התראיין בשלישי ל'הצינור' עם גיא לרר וחשף את בורותו האנטישמית בכל הנוגע לנעשה בישראל ולקונפליקט הישראלי-פלסטיני. כאשר לאחר שידור הכתבה על חדיד, גיא לרר חשף את התגובות הקשות שנשמעו באולפן מצד הפאנליסט יוסף חדאד. לרר אמר כך: "כמות הקללות שאני שמעתי פה בזמן שידור הכתבה, בעברית ובערבית, בוודאות שברה שיא מסוים".
מיד לאחר מכן, חדאד פנה למצלמה והעביר בערבית מסר חד לעברו של חדיד: "מוחמד חדיד, אתה שקרן גדול, אתה והבנות שלך. מוחמד חדיד, אתה שקרן גדול וזה ידוע לכולם, כל אחד בישראל יודע שאתה שקרן, ערבים מכאן, יודעים שאתה שקרן, אתה והבנות שלך. חכה חכה".
 
בין היתר חדיד אמר כך, בשיחה שהתקיימה עם כתבת 'הצינור' רוני אבירם לפני מספר חודשים: "איך שהחיילים מתעמרים בפלסטינים אלו דברים שהנאצים עשו ליהודים. אל תקראו לי אנטישמי, זה מפריע לי. אני לא שונא יהודים, אני אולי מתנגד לציונות, אבל לא לדת היהודית. הם משתמשים בבנות שלי ובי כאויבים של ישראל. למה אומרים את זה בכלל? כי אנחנו מדברים? כי יש לנו קול? אני לא פה כדי לעזור לישראלים, אני פה כדי לעזור לפלסטינים, או כדי לפחות שידעו שיש להם קול בחוץ, שמדבר על זה. כואב לי על המשפחות של ישראלים כמו על משפחות של עזתים שאיבדו את חייהן. כואב לי. אמנם אני לא אומר את זה, אבל זה עצוב".
"הלכתי בירושלים, הלכתי ברחוב, היו שם 50 חיילים, הדרך שהם דיברו איתם, הדרך שהם דחפו את הפלסטינים אלה דברים שהנאצים עשו ליהודים. היה לי חבר טוב כבר 40-50 שנה. יום אחד הלכנו ביחד בפריז והוא אמר לי 'מוחמד אני צריך לספר לך משהו - אני ציוני'. אמרתי לו: 'למה אתה פותח נושא שאני לא מבין בו הרבה?'. אף פעם לא הייתי בעזה דרך אגב. אני לא יודע באמת מי זה חמאס. אני באמת לא יודע. אני רק שומע עליהם מהחדשות. אני לא יכול לקרוא להם ארגון טרור כי אני באמת לא יודע עליהם דבר. כל מה שאני יודע זה שהם שולטים על עיר בוערת גם ככה, קל לגרום לאנשים מתוסכלים לעשות דברים מטורפים. אם מישהו ישים אותי בעזה ויגיד לי שאני נשאר פה לתמיד, הייתי יוצא מדעתי. אנשים מדברים על זה שאני מוציא דברים מהקשרם. אני מבין את זה, אני מבין את כל הדברים האלה. אני לא בודק כל מילה שאני מפרסם אם היא נכונה. אני באמת לא".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שנחמן שי ישתה מים וירגע (ל"ת)
    שי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מקונן ומקושש תשומת-לב (ל"ת)
    נגעל מהדמות 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    יוסף חדד
    צבי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נחמן שי עשה לנו טובה ותישאא בבית אתה ועוד אחרים סקנים שלא מבינים או עושים את עצמם לא מבינים את נמצב שנמדינה נמצאת בנ לכו הביתה כולכם ץמו לצעירים הציונים כמו יובף חדד אליהו יוסיאן אלה צרכים לשבת הכמבת ולמהל את המדינה
    סגור
  • 4.
    יוסף חדד (ל"ת)
    צבי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד ליוסי חּדד על הראייה הנכונה החוכמה
    איתי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התעוזה לניסיון חיים.
    סגור
  • 2.
    יוסף חדאד צריך להיות נשיא מדינת ישראל, נקודה (ל"ת)
    ניר 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אכן יוסף חדאד צודק
    אלברט 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכן יוסף חדאד צודק אנשים במדינה ממשיכים לחיות ב לה לה לנד יפי נפש וחושבים לא מזרח תיכונית אלא סקנדינבית, תתעוררו ותקשורת צריכה לצמצם פנלים עם דעה לבירלית סקנדינבית ותביאו לפנלים גם דעות של יוסף חדאד ואלי יוסיאן הם מבטאים את האזור בו אנו חיים.
    סגור