תקשורת ומדיה

הכי מתקדמת בשוק: סטרטסיס משיקה מדפסת תלת-ממד חדשה

חברת סטרטסיס המובילה בפתרונות הדפסה פולימריים תלת מימדיים, השיקה את מדפסת התלת-ממד התעשייתית המתקדמת בשוק – מדפסת F3300, שתגדיל את היקפי הייצור המתוסף בזכות שיפור רמת הדיוק והכפלת התפוקה

מערכת ice | 
מדפסת תלת מימד (צילום Stratasys)

מדפסת התלת-ממד F3300, נחשפה לראשונה במהלך כנס Formnext לתעשייה, שנערך בפרנקפורט. המדפסת החדשנית מציעה ערך אופטימלי ליצרנים שישתמשו בה על ידי הפחתת עבודת התפעול, מקסום זמן הפעילות של המכונה ורמת האיכות והתפוקה הגבוהה של החלקים.

ה- F3300 צפויה להיות מדפסת תלת-ממד התעשייתית מסוג FDM המתוחכמת ביותר בשוק. התכנון שלה ומאפייניה המתקדמים ישנו את אופן השימוש בייצור מתוסף בתעשיות התובעניות ביותר, כמו תעופה וחלל, רכב, ממשלה/צבא וחברות לשירותי הדפסה.
טויוטה, מובילה עולמית בייצור וחדשנות בעולם הרכב, תהיה הלקוחה הראשונה שרוכשת את מדפסת התלת מימד החדשה והחדשנית של סטרטסיס  ה- F3300. סטרטסיס היא חברה ישראלית אמריקאית המפתחת, מייצרת ומשווקת מדפסות תלת־ממד. משרדיה הראשיים ממוקמים בפארק ת.מ.ר ברחובות. בנוסף, לחברה יש משרדים בארצות הברית, גרמניה, יפן, סין וטאיוואן.
הדפסה תלת-ממדית היא טכנולוגיית ייצור, המאפשרת לייצר דגמים תלת-ממדיים היישר מתוך המחשב. לרוב, מכונות ההדפסה מייצרות את הדגמים (אבטיפוס) מפולימרים שונים, שכבה אחרי שכבה, ולבסוף מתקבל דגם סופי.
 


כיום קיים מגוון גדול של מדפסות תלת-ממד מדפסות תעשייתיות, מדפסות המדפיסות אובייקטים צבעוניים, ומדפסות ביתיות במחירים נמוכים יחסית. לצד השימוש העיקרי ליצירת דגמים, בשנים האחרונות נעשה שימוש במדפסות תלת-ממד גם לצורך ייצור מוגבל של חלקי פולימר ומתכת מורכבים בתעשיות שונות כגון תחבורה ותעופה, אופנה ורפואה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה