תקשורת ומדיה

יאיר לפיד בן 60: "היומולדת הכי עצוב שהיה לי"

ראש האופוזיציה שיהפוך בקרוב לסבא פותח את העשור השביעי לחייו. רעייתו בירכה אותו בחשבון האינסטגרם: "בלי פרחים ובלי חגיגות כי הלב לא נותן, אני מודה לך כל יום על שזכיתי שתהיה שותפי לאהבה גדולה". את סיום דבריה סיכמה בברכה לשלום החטופים
מערכת ice |  5
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בצל אירועי המלחמה, ראש האופוזיציה ויו"ר סיעת יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, ציין היום (ראשון) את יום הולדתו ה-60. במוצאי שבת, התראיין לפגוש את העיתונות, תוכניתם של עמית סגל ובן כספית בחדשות 12, וסיכם: "זה היום הולדת הכי עצוב שהיה לי". מי שחגגה לו, בצניעות, בחשבון האינסטגרם שלה, היא רעייתו של רה"מ ושר החוץ לשעבר, העיתונאית ליהיא לפיד.
"אהובי, היום יום הולדת", פתחה לפיד את דבריה, "בלי פרחים ובלי חגיגות כי הלב לא נותן". רעייתו של ראש האופוזיציה הודתה לבעלה על יצירתו רבת השנים עוד בטרם נכנס למערכת הפוליטית ועל מחויבותו לדרך הציבורית. "אני מודה כל יום על שזכיתי שתהיה שותפי לאהבה גדולה, למשפחה מיוחדת ומחוברת שאתה הכוח שלה, ולמסע המטורף (לגמרי) של החיים". 
 

את הברכה סיכמה לפיד בתפילה לשלום השבויים בעזה וללוחמים הפועלים במסגרת התמרון הקרקעי: "ושכל החטופים והחיילים ישובו לשלום, אמן". יאיר לפיד צפוי להפוך בקרוב לראשונה לסבא. ראש האופוזיציה חיתן את בנו יואב לפני קצת יותר משנה לשי אללי. הזוג הצעיר הודיע כי הם נמצאים בהריון ויהפכו בקרוב להורים מאושרים.

​שי ההריונית הטרייה שיתפה תמונה בחשבון שלה ברשתות החברתיות עם עוקביה, כאשר גם האבא לעתיד הפיץ את הבשורה. ראש האופוזיציה היה קרוב להיכנס לממשלה בזמן הלחימה, במטרה לעזור לממשלה לנצח את המלחמה, אך בסופו של דבר העדיף לוותר על האפשרות עקב אי רצונו של ראש הממשלה נתניהו להבטיח את קיום תנאיו של לפיד. מי שנכנס בסופו של דבר לממשלה הוא חברו של לפיד לאופוזיציה ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לפיד
    א 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפס לא מגיע לך שנאחל לך ברכות
    סגור
  • 4.
    נסראללה שולח דש. גם לליבגמן שאמר הניה לא יחיה
    אור 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרהרמים.ברברנים. בעלי אות למד. סתם מזבלים את המוח.
    סגור
  • 3.
    עצוב לי שיש אנשים ים כמוך בכנסת
    אורי 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך תסיים בגרות אח"כ נדבר
    סגור
  • 2.
    פופוליסט שפל ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נו הגיע הזמן לעשות בגרות (ל"ת)
    דן 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור