תקשורת ומדיה

מאמץ בינ"ל להחזרת השבויים: "להעביר את המסר, שידעו את הזוועות"

פרויקט שיזמו אנשי תעשיית המוזיקה וחיי הלילה קורא "Bring Them Back Home".  אביתר נגר, איש חיי הלילה: "האחים שלנו נטבחו על רחבת הריקודים ומוחזקים כבני ערובה בעזה, אנו דורשים את שחרורם המיידי"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מלבד המספר הבלתי נתפס, יותר מ-1,200 אזרחים וחיילים שקיפחו את חייהם במלחמת חרבות ברזל ו-3,000 פצועים, עוד נעדרים, חטופים ושבויים רבים מוחזקים בידיהם של ארגוני הטרור. המאבק להשבתם עולה לכותרות בפרט לאור החשש הגובר למצבם. גורמים רבים בישראל קוראים להשיב את השבויים הביתה במסגרת עסקה הומניטרית. 
הבוקר (חמישי) מתפרסם פרויקט שהקימו אנשי תעשיית המוזיקה וחיי הלילה בישראל לטובת ההסברה בעולם והמסר "Bring Them Back Home". היוזמה מורכבת מאמנים, מפיקים, מובילי דעת קהל ושגרירים ישראלים מכל העולם. סרטון שהכינה הקבוצה מופץ בשעות האחרונות ברחבי העולם באמצעות אנשי חיי הלילה, מפיקים, dj, סלבס, סוכניות, כתבים ועוד.

"מוזיקה היא שפה בין-לאומית, ריקוד הוא הדרך שבה אנחנו מדברים את השפה. רחבת ריקודים הינו מקום 'קדוש': מקום של אהבה, קבלת האחר, שיון ואחדות". הסביר אביתר נגר, ממייסדי הפרויקט. "אזרחים תמימים מתו באכזריות ברחבת ריקודים. חשוב לנו להעביר את המסר בכל העולם", הוסיף נגר. "שידעו את הזוועות שעברנו".
"הכי חשוב שיחזירו את החטופים חזרה להורים בחיים או במותם. קהילת המוזיקה הבין-לאומית לא יכולה לשתוק כשהאחיות והאחים שלנו נטבחים על רחבת הריקודים ומוחזקים כבני ערובה בעזה. אנו דורשים את שחרורם המיידי. אנא שתפו את ההודעה הזו ועזרו למשפחת המוזיקה שלנו לחזור בשלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה