תקשורת ומדיה

בוגי יעלון תוקף: "גם אכילת כשר למהדרין לא מונעת טמטום"

יעלון תוקף את הרב הראשי לאחר ההתבטאויות המקוממות: "הוא לא יכול להיות רב ראשי לישראל. אנחנו מדברים על יהדות חשוכה". האזינו לדברים
מערכת ice |  6
משה (בוגי) יעלון (צילום אבשלום ששוני פלאש90)
הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון התייחס לדברים שפורסמו אמש שאמר הרב הראשי הספרדי הרב יצחק יוסף. בין היתר אמר הראשון לציון כי "אדם שאוכל לא כשר, המוח שלו נהיה מטומטם".
בוגי יעלון דיבר הבוקר בתכנית של ענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103 ואמר: "לצערי רב ראשי לישראל אומר דברי הסתה שמוכיחים שאכילת אפילו כשר למהדרין איננה מונעת טמטום. במדינה מתוקנת לא יכול להיות נאשם ראש ממשלה, הכול מטורלל כרגע - הוא לא יכול להיות רב ראשי לישראל. אנחנו מדברים על יהדות חשוכה, כשחברת כנסת כמו סון הר־מלך מדברת על שורף משפחה, הורים, ילד ותינוק, כקדוש או צדיק, מה אנחנו מבינים?"
  
לפני כן אמר יעלון כי "אני יהודי, שואלים אותי את זהותי אני אומר יהודי ציוני ישראלי. כן שומר שבת, לא שומר שבת, יהדות זה לא רק שמירת הכשרות או הנחת תפילין - זה שילוב של סולם ערכים מאוד חשוב...אני יודע להעריך את הדת שהביאה אותנו עד הלום, אני חושב שמי שבנה את מדינת ישראל לא בהכרח נהג כך או אחרת. מה שהדברים הללו מראים, כולל הדברים של חבר הכנסת גפני, שמי שרוצה שלפתוח מלחמת דת".
 
נזכיר כי את דבריו, אמר הרב יוסף בפני קהל בבית כנסת, וסיפק כמה אמירות מקוממות. "אני רואה את כל מה שקורה בציבור החילוני. הם מסכנים, אין להם סיפוק בחיים", אמר הרב. "אדם שאוכל לא כשר, המוח שלו נהיה מטומטם, וקשה לתפוס דברים, לא קולט. ברגע שהוא אוכל כשר אתה יכול להמשיך להשפיע עליו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יונת השלום!!!!
    אנצי! 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שהפוליטיקאים מביאים הנה את יונת השלום,אנחנו כצבא צריכים לנקות אחריה- משה בוגי יעלון!
    סגור
  • 5.
    בוגי
    א 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הביתה זמנך עבר אפס
    סגור
  • 4.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העגלון עוד חי פיגור נעים
    סגור
  • 3.
    הסתה
    משה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבין שכול מה שאתה עצמך אומר זו לא הסתה...מבין נכון?...
    סגור
  • 2.
    בוגי את עדיין כאן...
    יהודי 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבדיחה העצובה של היקום אדם שמוכיח שקנאה היא המכה הקשה לאדם,רק תזכיר כמה תמכו בך לעומת כמה תומכים הדתיים,אגב טיפשות הוכחה גם לרמוכלים לאלופים. לראשי ממשלה לכול מי שתמך באוסלו לכול מי שחבר לרעמ חמאסכהגדרת בנט
    סגור
  • 1.
    יעלון
    *+* 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה אומר סימן שאתה יודע.
    סגור