תקשורת ומדיה

קניה ווסט בקאמבק שערורייתי: שיר אנטישמי חדש בשם "ישראל"

הסינגל שבו ישתף פעולה עם הראפר האמריקאי אל בי באק, כולל התייחסויות מפורשות למפגש עם השטן ולדמויות מהתנ"ך. בעבר צוטט המפיק המוזיקלי כמי שרואה "דברים טובים בהיטלר" וטען כי "משמיצים את הנאצים". האזינו לפרומו
מערכת ice |  2
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
הראפר והמפיק המוזיקלי האמריקאי קניה ווסט נודע בדעותיו האנטישמיות, המתנגדות באופן נחרץ לקיומה של מדינת ישראל. אלא שעתה נדמה שנחצו אפילו קווים אדומים נוספים, שיר חדש שצפוי לצאת לתחנות הרדיו בארה"ב, הנושא את הכותרת "ישראל"  (“Israel”) – כולל התייחסויות חריפות חסרות תקדים למדינת ישראל ולמורשת היהודית.
ווסט שיתף פעולה הזמר עם הראפר אל בי באק (Al Be Back), והשיר צפוי לצאת באלבומו של האחרון Dying Near A Charger שיושק בקרוב. בפרומו שפרסם הראפר בחשבון האינסטגרם, נשמע קטע מתוך השיר העוסק במפגש עם השטן ובדמותו התנ"כית של משה.
 
 
שמו של ווסט על לכותרות בהקשרים שערורייתיים כאשר החל להביע דעות אנטישמיות במהלך שנה שעברה. בעקבות אמירותיו הקשות, שלל גופים מסחריים ביטלו את העבודה המשותפת עמו מה שהביא אותו לספק התנצלות חלקית. כשהתארח בפודקאסט סיפר ווסט כי "יש דברים טובים בהיטלר, צריך להפסיק להשמיץ את הנאצים".

זהו אינו המפגש הראשון של ווסט עם אל בי בק. השניים שרו יחד באלבומו של בק Graduation וצפויים לשתף פעולה בסינגל נוסף מלבד "Israel" באלבום זה. ווסט, שלאחרונה פורסם כי מנהל מערכת יחסים חדשה, עבר פרידה מתוקשרת מהדוגמנית ואשת העסקים קים קרדשיאן, שלאחרונה הביעה דאגה באשר למצבו הנפשי. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא וכל האחרים שוכחים עובדה חשובה אחת. ישו, נולד כיהודי
    גילגמש 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומת כיהודי. אם יבדקו טוב טוב את הדברים שנכתבו בעקבות דבריו יגלו שהוא אמר על החובה שלא לתת את התורה לגויים, שלא להעביר את הפנינים לכלבים.
    סגור
  • 1.
    כושי מסריח (ל"ת)
    רוק 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור