תקשורת ומדיה

שי גולדשטיין חוטף: "חימושניק עילג, אידיוט בלי בגרות"

שי גולדשטיין, הפאנליסט החדש של 'פגוש את העיתונות', הודיע כי החליט לחסום את פרופ' אמיר חצרוני וכינה אותו: "רשע עם פרופסורה", חצרוני תקף בחזרה: "צריך היה להשאיר את סבתא של שי עם עשרת שרציה בבקתת גומא על הנילוס כדרך אבות אבותיה עד שתלמד איך לשים קונדום. התקשורת הישראלית צריכה לעשות חשבון נפש אם אידיוט בלי בגרות מפרשן ב"פגוש את העיתונות" במקומי"
מערכת ice |  1
שי גולדשטיין (צילום יוטיוב/ 103FM)
הקומיקאי, מנחה הטלוויזיה ואיש התקשורת שי גולדשטיין, שיצא נגד ראשי המחאה לאחר שתקפו אותו בטענה כי הוא בעל דעות ימניות כי יצא נגד סרטון תקיפת הרכב מההפגנות שנערכו בשבוע שעבר, הצטרף ל'פגוש את העיתונות' של חדשות 12 בפעם הראשונה אמש (שבת), כאשר בנוסף, החליט לצאת למתקפה חריפה נגד פרופ' אמיר חצרוני ואף חסם אותו.
גולדשטיין כתב כך בטוויטר שלו: "חסמתי את אמיר חצרוני. רשע עם פרופסורה. קרא לי חצי פרנק כאילו זה בושה שאני חצי מיצרי. אני גאה בחצי הצד המיצרי שלי. משפחת שבבו שברחה ממצריים עם עשרה ילדים והתפזרה בכל הארץ. שבט גדול של בני דודים. גדלנו יחד בין פרדס חנה לבאר שבע, ואין בינינו רשע כמו חצרוני שמביך את החצי הרומני שלי".
 
חצרוני, כהרגלו, לא נשאר חייב ותקף בחזרה: "החימושניק העילג מקרית ים, שלא יודע איך כותבים פרענק, מוכיח בפעם המי יודע כמה את התיזה הכפולה שלי: 1.סלקציה היא לא מילה גסה. צריך היה להשאיר את סבתא של שי עם עשרת שרציה בבקתת גומא על הנילוס כדרך אבות אבותיה עד שתלמד איך לשים קונדום. 2. התקשורת הישראלית צריכה לעשות חשבון נפש אם אידיוט בלי בגרות מפרשן ב"פגוש את העיתונות" במקומי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסבתא של חסרוני
    גיטלר 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא וודאי שמה קונדום וגם הסבא
    סגור