תקשורת ומדיה

חצרוני מוציא סרט חדש: "חדשות טובות לעולם הקולנוע"

הפרופסור הכריז כי הוא ובת זוגתו עובדים על יצירה קולנועית חדשה: " הסרט בסגנון היפר-ריאליסטי ומשלב בדיה עם מציאות תוך קריצה לקולנוע של קסאווטס"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
חייו הרומנטיים של הפרופסור אמיר חצרוני נמצאים במקום לא ברור כרגע, לפחות מבחינת העוקבים. מצד אחד, הוא משתף בפירוט את הריבים בין השניים ומדבר על כך שהזוג פרוד, מצד שני הוא ממשיך לדווח על התקשרויות ביניהם ופרויקטים משותפים שלהם.
היום (שני), חצרוני שיתף כי הוא והבת זוג עובדים על סרט: "חדשות טובות לעולם הקולנוע. הפרגית הפכה לבימאית! אני מזמין אתכם לצפות בקטע מסרט הבכורה שלה 'תמונות מחיי זוגיות' שבה היא גם מככבת איתי. שנינו כתבנו יחד את התסריט. הסרט בסגנון היפר-ריאליסטי ומשלב בדיה עם מציאות תוך קריצה לקולנוע של קסאווטס. נהניתם?".  
עם זאת, לפני יומיים הפרופסור חשף את הריב התורן בין בני הזוג, על רקע טיול לחו"ל: "הפרגית סירבה להשתתף בעלות הטיול לחו"ל בנימוק שגבר אמיתי צריך להיות ספונסר של אישה ענייה. אני מחזיק בגישה יותר פמיניסטית, אז נסעתי לבד למדינה הכי הקלאסית באירופה. בתמונה תוכלו לראות אותי על הגג של דירת פנטהאוז מפוארת ואקסלוסיבית שאני שוקל לרכוש באתונה. כדאי לי?". אז לא ממש ברור איפה הדברים עומדים, אבל אולי ייצא מזה סרט.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מסכן
    אדיר 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שיום אחד ימצא פתרון
    סגור