תקשורת ומדיה

חצרוני תומך בזנות: "למה לא נותנים לגברים לגמור ולנשים להתפרנס?"

הפרופסור התייחס לבחירות המתקרבות ללשכת עורכי הדין ונגע בהדחתו של יו"ר אבי חימי: "אני טענתי שחימי הוא הדבר הכי טוב שיצא ממרוקו"
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
הבחירות לראשות לשכת עורכי דין זוכות השנה לתשומת לב מיוחדת ומשמעותיות יותר מהרגיל. העזיבה הסוערת של אבי חימי את תפקיד היו"ר, שהובילה לבחירות, ההתמודדות של יו"ר  לשעבר, אפי נוה, שמרימה הרבה גבות, לאור ההסתבכויות שלו בשנים האחרונות וגם הגוון הפוליטי שנכנס לתמונה, כמו מכמעט לכל תחום בחיים שלנו בתקופה הזו, כאשר נוה הוא הפייבוריט של תומכי הרפורמה ועו"ד עמית בכר הוא זה של מתנגדיה.
הפרופסור אמיר חצרוני גם הוא נגע בנושא הבחירות ללשכת עורכי הדין בחשבון הטוויטר שלו וצייץ על הדחתו של אבי חימי: "הפרגית ואני דיברנו על החקירה המיותרת של אבי חימי. אני טענתי שחימי הוא הדבר הכי טוב שיצא ממרוקו. הפרגית סבורה שחריימה קצת יותר טעים. מפה לשם - התברר שהמשטרה סגרה לפני כמה שנים את מועדוני החשפנות מתוך פרשנות מחמירה לחוק הרע שאוסר על זנות. למה לא נותנים לגברים לגמור ולנשים להתפרנס?".
איילה חסון הגיבה אתמול (רביעי) לידיעה על החקירה נגד ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, על רקע התחקיר שלה בעניינו: "נדנדתי למשטרה כל הזמן והם אמרו שהיועמ"שית לא נותנת אישור לחקירה. זה אירוע מאוד מטריד, עזבו את מה שעשו לי, מה שעשו לעורכת הדין זה דבר מטורף. אנחנו בימים הכי שחורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה