תקשורת ומדיה

גנץ מתקפל? קורא לחזור לשיחות בבית הנשיא, בליכוד תקפו

בני גנץ התארח הערב (שבת) בחדשות 13 וקרא לחידוש השיחות בבית הנשיא. הקריאה מגיעה בסמיכות להחלטה להקפיא את השיחות
מערכת ice |  2
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הקפאת שיחות המשא ומתן בבית הנשיא לא נמשכה יותר מדי זמן. יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ, התראיין הערב (שבת) לחדשות 13 והסביר כי באופוזיציה שואפים לחזור לשולחן הדיונים מוקדם ככל הניתן. 
"ראוי שהשיחות ימשכו, זה חשוב, זה האפיק לפיצוח הפתרון", הסביר גנץ. "רוצים להבטיח שהתנאים להקמת השיחות מתקיימים - הקמת הוועדה לבחירת השופטים ואין איומים. מי שקרא ראשון לשיחות, ראוי לחזור לשם. ברגע שהתנאים יוצבו אפשר לחזור. אני שמח מה שקרה בליכוד, זה של בגין ניצח את נתניהו. עולים קולות ממלכתיים ואחראים". 

במהלך הריאיון טען והביע תקווה גנץ כי "חקיקה חד צדדית זו פגיעה רחבה במספר נושאים ואני מקווה שנתניהו ינהג באחריות ולא יתכופף בפני לחצים פוליטיים והקיצוניים". גנץ ניסה להישמע מפויס וטען כי "אני לא מחפש לפוצץ את השיחות, זה לא חשוב מה אני חושב, אני צריך למצוא פתרון לאתגר הזה". 
גנץ לא שכח להאשים את נתניהו בהקפאת השיחות וטען כי "לכולם ברור מה קרה פה. המהלך של נתניהו הוביל לכך שאי אפשר לקיים את השיחות בתנאים האלה. באופן כללי, נתניהו שבוי בפני הקיצוניים. הוא פירק את כל המשרדים. אין לגורמים הקיצוניים האלה שום אלטרנטיבה, לנתניהו אסור להמשיך לשלם להם". 
האשמותיו של גנץ לא הותירו את הליכוד אדישים ובתגובה מסרו כי "גנץ הוכיח שוב, שלאורך כל שלושת החודשים האחרונים המו"מ מבחינתם היה מסך עשן, כל כוונתו הייתה למשוך זמן ולמסמס כל סיכוי לפשרות והבנות, איבדנו בהם כל אמון. נשקול את צעדינו יחד עם ראשי הקואליציה בהתאם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גנץ האקורדיון
    טרובדור 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתקפל ונפתח מתקפל ונפתח ומנגן את אותו שיר מונוטוני של המנהיג התם והלא יוצלח
    סגור
  • 1.
    חלששש הגנצלה , התמכר לסקרים במקום להגיע להסכמות 0
    דן 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נגרר אחרי נטול הבגרות , ומארגני המחאה האנרכסטים העלובים , כמו בוגי הכושל , חלוץ העלוב, ברחחח הדפוק , אולמרט הגנבבבבבבב , אפסיםםםםם
    סגור