תקשורת ומדיה

תקלה חמורה ב-YES: שיבושים במהלך שידורי האירוויזיון, הלקוחות זועמים

בזמן שידורי ההעפלה של נועה קירל מחצי גמר האירוויזיון וליגת האלופות, תקלה חמורה ב-YES שיבשה את  שידורי הטלוויזיה. הלקוחות זעמו וטענו כי שינם זמני המתנה ארוכים מאוד במוקד שירות הלקוחות של החברה
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
נועה קירל עלתה אתמול (שלישי) על במת האירוויזיון בליברפול שבאנגליה, ונתנה שואו נהדר אחרי שהעפילה לגמר הגדול שייערך ביום שבת הקרוב עם השיר של ישראל - "יוניקורן".
בצל המתיחות הביטחונית בישראל וחיסול צמרת הג'יהאד במסגרת מבצע "מגן וחץ", אזרחי מדינת ישראל קיבלו כמה שעות של שקט וחגיגה עם אירוע המוזיקה הגדול באירופה, ובנוסף עם חצי גמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי ליאל מדריד שהסתיים ב-1:1 קצבי ונהדר. למרות זאת, אצל חלק מהם זה ממש לא עבר חלק.
בסביבות השעה 23:00, שעת השיא של שני המשדרים, תקלה נרחבת ב-yes שיבשה את שידורי הטלוויזיה. לקוחות רבים של החברה הפציצו את עמוד הפייסבוק שלה בתלונות וטענות על זמני המתנה ארוכים במוקד שירות הלקוחות של החברה.
מהחברה מסרו התנצלות ללקוחות ואף טענו כי התקלה הייתה רק אצל חלק מהלקוחות: "ייתכנו קשיים בצפייה לחלק מהמנויים בשידורי +yes ו- STINGTV". עוד הוסיפו בהודעה שיצאה מטעם החברה כי "השידור בלווין, עובד כסדרו. אנו פועלים להחזרת השידורים בהקדם האפשרי, עמכם הסליחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צלחת
    יוסי 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתנו גיבוי בלווין
    סגור