תרבות ופנאי

נועה קירל בדרך לזכייה באירוויזיון? העפילה בקלות מחצי הגמר

הנציגה הישראלית עברה בהצלחה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שייערך ביום שבת, ה-13 במאי. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והייתה בין 10 העולות מחצי הגמר הראשון.
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
כשהיא במקום השביעי בתחזיות המוקדמות לזכות בתחרות בכלל, נועה קירל עברה אמש (שלישי) בהצלחה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שייערך ביום שבת, ה-13 במאי. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והייתה בין 10 העולות מחצי הגמר הראשון.
לצדה, תשע המדינות הנוספות שהעפילו לגמר הן קרואטיה, מולדובה, שוויץ, פינלנד, צ'כיה, פורטוגל, שבדיה, סרביה ונורבגיה. מחר (חמישי) יתקיים חצי הגמר השני, בו יעלו על הבמה דנמרק, ארמניה, רומניה, אסטוניה, בלגיה, קפריסין, איסלנד, יוון, פולין, סלובניה, גאורגיה, סן מרינו, אוסטריה, אלבניה, ליטא ואוסטרליה. מהן יעפילו עוד 10 ויצטרפו לגמר במוצאי שבת צרפת, איטליה, ספרד, גרמניה, אוקראינה ובריטניה.
 
קירל החלה את הנאמבר שלה בסביבות השעה 22:45 וסיפקה שואו שגרם לקהל במקום לצאת מגדרו ולמחוא כפיים סוערות בעקבות הנאמבר המצוין, אלא שיחד עם זאת היה מי שנשמע לו שהנציגה הישראלית מעט זייפה בחלק מהשיר.
בכל מקרה, ‏נועה קירל אמרה אחרי ההכרזה על העלייה לגמר: "אין התרגשות כזו. הרגשתי כל אחד ואחת מכם איתי. מבטיחה לעשות הכול כדי להמשיך לשמח את עם ישראל גם בגמר הגדול"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הופעה עם שואו אבל זנותית
    דודו 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלבוש היה מזעזע והפתיחת רגליםלקהל עם תחתונים . מה נשאר??? רק עמוד... בעצם היא הסתדרה בלי....חחח
    סגור