תקשורת ומדיה

הסכסוך עולה מדרגה: סמיון הגיש תלונה במשטרה נגד כוכב הרשת

כוכב הרשת דניס צ'רקוב, יצא במתקפה חסרת תקדים נגד סמיון גרפן, מי שהיה חברו הקרוב במשך שנים, וכעת, סמיון משיב מלחמה אחרי שהגיש תלונה במשטרה נגדו
מערכת ice |  1
סמיון גרפמן (צילום מתוך הפייסבוק)
כוכב הרשת דניס צ'רקוב, הצליח לזעזע השבוע את הרשתות החברתיות, כאשר יצא למתקפה חסרת תקדים נגד מי שהיה חברו הקרוב במשך שנים, סמיון גרפמן עמו חלק מאות מערכונים במהלך השנים.
היום (חמישי) נדמה שהסכסוך בין השניים עולה מדרגה כאשר גרפמן החליט להגיש תלונה במשטרה נגד צ'רקוב, בטענה שהאחרון מאיים עליו ברשת ובמסרים שנשלחו ישירות אליו. כך פורסם ב"ישראל היום".
 
כזכור, צ'רקוב כתב: "חשבתי הרבה מאוד האם לשתף את ההודעה הזאת גם כאן אתכם העוקבים שלי, והגעתי להחלטה שכן, והיה לי התלבטות גדולה האם לשנות אותה ו/או לעדן אותה, אבל בחרתי שלא לשנות מילה ולהשאיר אותה כמו שהיא במקור. כי מגיע לכם לדעת, כי אתם כבר שנים לא רואים אותנו ביחד, ולא יודעים מה הוא עשה לי ומי הוא האיש הרע הזה. זוהי הודעה שנשלחה במקור בקבוצת ווצאפ שנקראת "מנהלי דפים" שנמצאים בה הרבה עיתונאים, מנהלי דיגיטל, כוכבי רשת ובניהם גם אני והוא".

עוד הסביר: "ועכשיו אחרי שהסברתי לכם מה אתם הולכים לקרוא, הינה ההודעה כמו שהיא: את ההודעה הזאת אני בוחר לשלוח כאן בפומבי כי חשוב לי שכולם יקראו אותה ויבינו מה עבר עליי, במיוחד האנשים שנמצאים בקבוצה כאן חשוב לי שתהיו מעודכנים ותדעו, אך ההודעה מופנת לסמיון העבריין ההומופוב המורשע גרפמן. סמיון תקשיב טוב, אתה במשך שנים על גבי שנים פגעת בי, לכלכת עליי עם כל אדם אפשרי שפגשת, דיברת מאחורי הגב שלי עם כל התעשייה וניסית לשים לי רגליים בכל מקום, ויש לי את כל ההוכחות לכך ודברים שראיתי בעיניים ואף שמעתי מאינספור אנשים ללא הפסקה בשנים האחרונות".
הוא המשיך לתקוף: "בנוסף יש עוד אינספור דברים שעשית במטרה לפגוע בי (אלוהים יודע למה) שאם אתחיל לפרט אותם כאן אני לא אסיים את ההודעה הזאת בחיים, אבל יש והרבה – מזה שליכלכת עליי עם ארוסתי ואמא שלה ועד זה שהלכת לאלי וברי וסיפרת שקרים מטורפים שגרמו לנו לסכסוך מטורף ורק בגלל שהצגתי את האמת הם בחרו להאמין לי ולא לך - ואלי אליהו כאן בקבוצה יכול להעיד בדיוק מה אמרת לו. אפילו ביני לבין מישל ניסת להפריד וליצור סכסוכים, נפגשתם בעזריאלי וניסית לשכנע אותו להיפרד ממני, למה? - אני לא באמת רוצה לדעת למה, כי אתה גם שקרן ואין לך אמת בלשון, אתה כמו מדוזה בלי עמוד שדרה ועקרונות, כששואלים אותך אתה מתחמק כמו ילדה עם קוקיות שאין לו ביצים להגיד את האמת".
צ'רקוב הגביר טון בדבריו: "בזמן שיצאת למסע בחירות עבדתי עבורך כמו כלב ונתתי לך כסף ממקומות שלא דרכת בהם אפילו בחיים שלך, ביקשת ממני לתת לך חצי מכל מה שאני מרוויח כדי שתוכל להתעסק בבחירות ובנוסף גם הפקתי, צילמתי וערכתי ובניתי עבורך את כל הסרטונים של הבחירות בחינם לחלוטין כי האמנתי בך והיית כמו אח שלי. נתתי לך את כל הלב שלי ומה עשית בחזרה? ביקשת ממני להמשיך לעבוד ככה כמו חמור שמה שאני מרוויח הולך אלייך ומה שאתה מרוויח גם הולך אלייך, בגללך נכנסתי לחובות, בגלל חלומות שלך שאפילו לא הסכמת שאהיה בהם, אפילו לרשימה שלך לא הכנסת אותי, לא שבאמת אכפת לי,על הזין שלי, אבל זה רק מראה איזה אדם אתה".
בהמשך טען: "והייתי שם בשבילך בהכל ואתה רק פגעת בי שוב ושוב, אל תדאג סמיון הכל רשום לא שכחתי כלום, הכל יצא החוצה, גם האנשים הנוספים שפגעת בהם, ויש הרבה, אני אספתי את כולם, ועדיין אוסף בימים אלו".
"כשדניאל רייטינג אלעזר עשה את הכתבה השקרית עלינו, אתה בקבוצה הזאתי כאן דאגת שיוציאו אותנו ונשארת פה עם כולם על מנת ללכלך עלינו ולהשפיל אותנו ולהגיד כמה שאנחנו לא בסדר, וחבל שתנסה להכחיש כמו שאתה תמיד עושה כמו פחדן כי יש לי הקלטות קוליות שלך וצילומי מסך שלך. אפילו כשהייתי בתאילנד שלחת את התחקיר השקרי אודותיי לאורי שישב לידי במטרה להכפיש אותי, לכל העולם ואשתו, וכולם הראו לי מה שלחת וכתבת, כולם, אבל בחרתי לשתוק כי הייתי חלש ופגוע".
עוד תקף: "אתה ניסית להרוג אותי, דרכת עליי עם הנעל וסובבת, ממש רצית לגמור אותי, אבל זה לא הצליח לך, בשנים האחרונות ישבתי עלייך טוב מאוד ואגרתי מידע, ובעיקר הרבה מאוד עוצמה וכוח - כי בך צריך לפגוע הכי חזק שרק אפשר שתלמד לכל החיים שלך לא לפגוע באחרים. אני שתקתי ושתקתי, אבל אחרי מה ששמעתי וראיתי - עד כאן, נשבר לי הזין לשתוק".
"תקשיב טוב עכשיו, אני הולך להקדיש את כל הזמן והאנרגיה שלי בשביל לפגוע בך בכל דרך אפשרית שעומדת לרשותי. אני רוצה שכולם ידעו כאן שאתה אדם קטן ושפל, עבריין מורשע ומלשין, אתה נרקומן שעושה סמים שאילץ אותי מאות פעמים במהלך השנים כשגרנו ביחד לרדת לקנות לך קוקאין כל יומיים כי לא רצית שהסוחר סמים יראה את הפרצוף נעילות שלך".
צ'רקוב לא עצר: "בקרוב אני אוציא לרשת את כל האמת עלייך בסדרת תחקירים שעשיתי, וברוך השם יש הרבה אנשים שפגעת בהם ושונאים אותך שנאת מוות. אני מאמין שאתה לא תאהב בכלל, אבל אין מה לעשות, תאכל את החרא שלך, אתה בן אדם רע ורשע שמגיע לו את כל הרע שבעולם לעצמו".
"יצא לי לעקוב בקבוצה אחרי השיחות שמתנהלות כאן וראיתי איך לא פעם איימת על סניה ועוד אנשים שאתה עבריין ואתה מסוכן ולא כדי להתעסק איתך, אז קדימה בוא תעמוד מולי נראה כמה אתה עבריין, קדימה בוא אני מחכה, הינה מול כולם אני אומר, בוא יא עבריין, תביא כלי ובוא, תגיד לי רק מתי ואני טס אלייך כמו קסאם. אמרת לאורן חזן בזמנו "אתה מתבלבל בבן אדם תיזהר" ועוד כל מיני משפטים של איומים, אז אני מעדכן אותך שאני לא יובל, לא מבולבל, ולא מתבלבל, אני מדבר אלייך סמיון".
כאן הוא איים: "ואני אומר לך שאם אתה לא תבוא אליי, אני אבוא אלייך, אני אמצא אותך בכל חור שתהיה ותתחבא, ואני אסביר לך ביפה או בטוב, מה זה לנסות לדרוך עליי. הזוי שגיא לרר ואדם שפיר בכלל נותנים לך במה מלכתחילה בתוכנית "הצינור" ותעשו לי טובה אל תגידו לי "הוא לא איתנו" כל עוד לא יצא מכם הודעה רשמית לתקשורת מבחינתי וגם מבחינת הציבור הוא עדיין שם, היחיד אצלכם שאפשר לקרוא לו עיתונאי אמיתי זה אמיר שואן שבאמת מחפש אמת ולא רייטינג".
"סמיון כשאתה עבריין מורשע שעשה הונאות במיליונים והורשע על כך ואפילו הודה ועוד אשכרה אומר בשידור חי בצינור "אני עבריין ואני גאה בזה, תבדוק עבר פלילי שלי" ועוד ממשיך ומאיים על מרואיין, מי אתה חושב שאתה? הזוי גם שלא שומעים את התגובה שלך על החברה המפוקפקת שאתה שותף בה, למה לא קוראים לך לאולפן לתת תשובות? תאמין לי הצביעות חוגגת, או שאולי אתה לא מביא מפסיק רייטינג, כי ידוע כבר לכולנו מה מניע אותם ומי האלוהים שלהם".
צ'רקוב תהה: "תגיד שאלה לי אלייך, איך זה מסתדר כל הדיבור הזה והאיומים האלה עם התעודת שוטר שלך? תחליט או שאתה שוטר או שאתה עבריין, אתה יודע מי האנשים שקופצים מצד לצד בעולמות האלה? מלשינים וזונות. אני אומר לך מעכשיו אני מת איתך ביחד, אני אשפיל אותך ואפגע בך וארדוף אותך בגלוי ובסמוי, ביום ובלילה".
"ואני גם אעדכן כאן בקבוצה שכולם ידעו ובעיקר יראו איזה עבריין מסוכן אתה, אנחנו נראה מי יותר מסוכן בנינו ומי יותר משוגע ומי יותר מטורף ומי לא רואה בעיניים בנינו, ומי יתאבד על מי. שיהיה לנו בהצלחה, אנחנו מתחילים. קדימה בוא נראה כמה אתה עבריין יאללה, כי אני לא מתכוון לרחם עליך - גם אלוהים לא יעצור אותי אני מבטיח לך. אתה תשלם על מה שעשית לי - בבריאות, בנפש, ובכסף (ולא שבע שקל)".
לקראת סיום הבטיח: "נ.ב ולדימיר פוטין רוצח ילדים ונשים, אמריקה מתנהגת לתפארת מדינת ישראל וצריך לפרק את ההסתדרות וגם את התאגיד וגם אותך סמיון יא עבריין מסוכן. סליחה מחברי הקבוצה שאתם צריכים לראות ולהיחשף לזה, אך אני מקווה שאתם מבינים אותי והייתי חייב לשתף אתכם ולחשוף בפניכם מה האדם הרשע הזה עשה לי בחיים ואיך הוא לי הרס אותם, איך הוא דאג לדרוך עליי במקום הכי קשה שהייתי בו בחיים בלי רחמים ואת פרצופו האמיתי, וכמו שכבר דיברתי עם רובכם בפרטי - אתם לא מופתעים. עד כאן ההודעה".
את המסר נעל כך: "אז עכשיו אני מאמין שלהרבה מכם נופל קצת האסימון, ומי שלא אז תכירו, זה מה שקרה. כל מה שכתוב בהודעה הוא אמת לאמיתה ואמת דיברתי.לסיום הוספתי לכם סרטון של סמיון גרפמן מאיים על תום אביב בשידור חי בתוכנית "הצינור" של גיא לרר, לא סתם מאיים - גם מתגאה בכך שהוא עבריין. איך נותנים לך במה? אלוהים יודע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמיון גם אני מאוכזב ממך
    יגאל 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם פגשתי את סמיון ואני רוצה לומר שהוא האדם הכי מזלזל שפגשתי וזה במילים עדינות.
    סגור