תקשורת ומדיה

ינון מגל: "אם ביבי היה מתפטר - רוצה את יריב לוין כמחליף"

בן כספית וינון מגל ראיינו זה את זה הבוקר בתוכניתם ברדיו 103FM וענו על כל השאלות הקשות. אז למה ינון מגל לא חובש כיפה והאם כספית חושב שצריך להפגין בטקסים הלאומיים?
מערכת ice |  1
בן כספית וינון מגל (צילום באדיבות 103FM)
בן כספית וינון מגל נטלו הבוקר פסק זמן מהוויכוחים ביניהם בתוכניתם ברדיו 103FM והחליטו לשאול אחד את השני שאלות קשות. בין השאר, שאל כספית: "אם ביבי היה מתפטר מחר, את מי היית רוצה בראשות הליכוד?". מגל השיב: "יריב לוין".
מגל שאל: "אתה קורא להשהות את ההפגנות בטקסים הלאומיים?". כספית השיב: "אני לא חושב שצריכות להיות הפגנות בטקסים הלאומיים, אבל נראה לי שמשפחות שכולות יגידו את דברן בטקסים ואני קטונתי מלהגיד להן מה לעשות".

כספית: "למה אתם לא תוקפים את גדעון סער ובני גנץ? עזבתם אותם". מגל השיב: "אני קצת מרחם על גדעון סער, הוא הגיע למקום לא טוב". כספית: "אני בקשר איתו והוא מבסוט. הוא לא זקוק לרחמיך".
מגל: "הבנתי שההייטקיסטים עוברים ליוון, חבורת המתייוונים עוברת ליוון. תרשה לי לא להתרגש, מי שרוצה שיעזוב". כספית: "אני מחובר מאוד להייטק, כל יום בוכים לי עשרות אנשים. דיברתי עם אחד אנשי העסקים המוצלחים בישראל והוא הסביר לי שזה אירוע מז'ורי שלא היה כמותו".
שאלות נוספות שהפנה כספית למגל: "מה עם השלום עם סעודיה? מתי מפנים את ח'אן אל־אחמר? מישהו שואל אותי מתי בפעם האחרונה פגשת את ביבי. איך אתה מרגיש עם שלטי החוצות בתל אביב ועם התמונה שלך בענק? מה קורה עם הכסף שאספת לנתניהו? למה אתה לא מסתובב עם כיפה?".
"אני לא מבין איך זה הגיע רק עכשיו", השיב מגל לשאלה האחרונה, "כשאשתי גיתית ראתה את זה, היא התחילה לבכות כי היא נזכרה מה עשו לי לפני שמונה שנים, רצו להרוג אותי וכעוף החול צצתי וחזרתי עם חרב. יש בזה מן הצדק ההיסטורי. לגבי הכסף, הוא מחכה לוועדה של חוק התרומות. להסתובב עם כיפה זה הופך אותך להיות מזוהה, אני במסווה ומסתובב עם כיפה ביום שבת". 
מגל הגיב בשאלות משלו: "למה אתה לא נותן למאזינים מהימין לענות? כמה אתה שוקל? מתי קיבלת את ההודעה האחרונה מאהוד ברק? האם אתה קורא להשהות את ההפגנות בטקסים הלאומיים? אם היית הולך לאי בודד, את מי היית לוקח איתך, אותי או את חיים רמון?".  
"רמון אוהד הפועל אז יש לו יתרון, קשה לבחור", הבהיר כספית ותקף בשאלה נגדית: "את מי אתה היית לוקח, את זהבה גלאון או מרב מיכאלי?" וגם עקץ: "שאפו שאתם מצליחים להרוס גם את היחסים עם ארה"ב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביזיון למפגינים
    ימני מיזרחי 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפגין עם המגפון שהטריד ורדף והפחיד כתבת ערוץ 14 שהיא גם בהריון חייב לשבת בכלא ב'ה פ ושע מסוכן שגרם לה לבכות
    סגור