תקשורת ומדיה

המהלך של גלגלצ נגד האלימות בכבישים

תחנת הרדיו תפתח בקמפיין ראשון מסוגו, בו תשדר אותות של תחנות רדיו מתחרות תחת הכותרת ״כשעולים על ההגה- מורידים את האגו״ במהלך שידוריה
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
בניסיון להילחם בתופעת האלימות בכבישים, תחנת הרדיו גלגלצ תפתח בקמפיין ראשון מסוגו, בו תשדר אותות של תחנות רדיו מתחרות תחת הכותרת ״כשעולים על ההגה- מורידים את האגו״ במהלך שידוריה. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה פרו בונו עם משרד הפרסום בלאנקו.
גלגלצ, שחוגגת השנה 30 שנים להקמתה, חרטה על דגלה להילחם בתאונות הדרכים ולעודד סולידריות וסובלנות בכבישים. 
נדב רביד, מנהל גלגלצ, מסר: ״כתחנת הרדיו המובילה בישראל, חיפשנו דרך מקורית להעלות לסדר היום את הצורך בתרבות נהיגה אחרת. אנחנו מקווים שהקמפיין פורץ הגבולות הזה יהווה השראה לנהגים ולכל הפחות יעורר מחשבה״.
 

בתקופה האחרונה, אין יום פה מקרה אלימות בכבישים לא עולה לכותרות. בין אם מדובר על ויכוח אלים שמסתיים ללא פגע, בין אם מדובר בפגיעה ברכוש בלבד ובין אם מדובר במקרים הקיצוניים בהם נפגע לפחות אחד מהמעורבים, האלימות חייבת להיגמר. המקרים עולים לכותרות בעיקר בעקבות האירוע הטרגי בו נרצח יורו וולקוב בעקבות ויכוח עם רוכב קטנוע, המואשם כעת ברצח.
בחודש אוגוסט האחרון, עמותת "אור ירוק", ערכה סקר באמצעות מכון המחקר "מאגר מוחות" בו עלה שאחד מכל שני ישראלים (48%) דיווח כי נתקבל בשנה האחרונה בקטטה בכביש ו-79% נתקלו לפחות פעם באלימות מילולית ותנועות מאיימות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה