תקשורת ומדיה

על רקע המשבר החוקתי, קמפיין חדש של ההסתדרות קורא להידברות

הקמפיין, הנקרא "הכוח שלנו הוא באחדות שלנו", מורכב מרגעים בהיסטוריה של מדינת ישראל, אשר מלווים ביצוע של שלומי שבת לשיר ״ארץ ארץ״  של שייקה פייקוב
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע הקרע המתרחב בארץ וההפגנות סביב הרפורמה המשפטית המתוכננת של ממשלת נתניהו, ההסתדרות הודיעה היום (חמישי) כי היא יוצאת בקמפיין הסברה מיוחד שקורא לאחדות ולהדברות בעקבות מה שהיא מגדירה "המשבר החברתי הגדול ביותר מאז קום המדינה".
"המהלך שעליו עמלו בהסתדרות בשבועות האחרונים, מגיע על רקע התגברות השיח האלים והעמקת השסע בין חלקי החברה הישראלית בעקבות השינויים במערכת המשפט", אמרה ההסתדרות. 
הקמפיין, הנקרא "הכוח שלנו הוא באחדות שלנו", מורכב מרגעים בהיסטוריה של מדינת ישראל. בין הרגעים המוצגים בסרטון: מעמד הכרזת המדינה, העלייה לישראל, מבצע יונתן לשחרור חטופי המטוס באוגנדה, הזכייה הראשונה באירוויזיון, ניצחונה של מכבי תל אביב על צסק"א מוסקבה ורגעים מרגשים נוספים. את הסרטון מלווה ביצוע של שלומי שבת לשיר ״ארץ ארץ״  של שייקה פייקוב. 
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: ״בימים אלו מנשבות רוחות של פילוג ושנאה שטרם ידענו. אני קורא למנהיגים ולכל הצדדים מכל הקשת הפוליטית – הרגיעו את שיח. תכנסו להידברות וקיימו שיח מכבד שבאמצעותו תגיעו להסכמות רחבות. קיים קונצנזוס רחב באשר ליכולת ההשפעה של ההסתדרות. אמשיך לנצל את יכולת ההשפעה הזו כדי להוביל לפשרה על פי מתווה הנשיא וכדי להתחיל את תהליך הריפוי של החברה הישראלית מהקיטוב הקיצוני ומהשיח האלים שמפלגים את עם ישראל. אין לנו ארץ אחרת. כוחנו באחדותנו".
יו"ר אגף ההסברה, הדוברות והפרסום בהסתדרות, יניב לוי, אשר מוביל את הקמפיין הוסיף: ״כאבא לילדים קטנים אני מוטרד וכאוב. חייבים לשנות את השיח. השיח מפורר אותנו מדי יום - לכן בחרנו להזכיר לכל הצדדים איזה דרך עברנו מיום מהקמת המדינה וכמה הדרך הייתה ועודנה קשה. אין לנו בית אחר וחשוב לזכור שהוא של כולנו״
הקמפיין, בבימויו של דובב אלפרסון, הופק על ידי משרד הפרסום באומן ויעלה החל מהערב (ה') בערוצים קשת 12, רשת 13, ערוץ 14, ערוץ 9, באתרים מרכזיים וברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה