בארץ

ההסתדרות הכללית מצטרפת למחאה? זה הצעד שינקטו מחר

יאיר (יאיא) פינק העומד בראש אגף להט"ב בהסתדרות, חבר לפעיל החברתי תומר אביטל והם פתחו בקמפיין לאזרחים להוריד את החשמל מחר בשעה 20:00 במחאה נגד הרפורמה המשפטית
מערכת ice |  7
תומר אביטל (צילום אסף שפיר)
על אף הצהרותיו של ארנון בר דוד, יו״ר ההסתדרות הכללית, שארגונו לא ייקח חלק במחאה נגד הרפורמה המשפטית - מהשטח עולים קולות אחרים.
בכיר בארגון, יאיר (יאיא) פינק, העומד בראש אגף להט״ב בהסתדרות, חובר לפעיל החברתי תומר אביטל וביחד הם קוראים לאזרחי ישראל להוריד את החשמל ביום חמישי בשעה 20:00 למשך עשר דקות במשקי הבית.

בפרסום שרץ ברשתות החברתיות תחת ההאש טאג #מורידים_שאלטר קורא ראש אגף הלהט״ב ואומר ״כולנו מורידים יחד את מפסק החשמל בבית נגד חוקי הדיקטטורה״.
יאיר פינק ותומר אביטל שניהם חברי מפלגת העבודה לשעבר שהתמודדו בפריימריז האחרונים, אך לא הצליחו להיכנס לכנסת.

הפרסום ברשתות החברתיות
יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד אמר בשבוע שעבר לגבי הרפורמה המשפטית: "צריך לעשות שינויים, אני תומך בשינויים. אך הם צריכים להתבצע בשיתוף פעולה ודברור בין הצדדים. אני חושב שעל בסיס הצעת הנשיא, שהינה הצעה מכובדת, אפשר לעשות את הרפורמה המשפטית ולעצור את הפילוג בעם. ואני קורא לצדדים הניצים, לפני שנעבור את כל הגבולות, בואו נדבר על בסיסי הצעת הנשיא, וננסה למצוא פתרון. זה אפשרי אם כל אחד יוריד קצת מהאגו שלו".
בר דוד התייחס גם לדרישה שההסתדרות תצטרף למאבק ברפורמה: "יש עליי לחץ עצום להצטרף לשביתה. אני פונה לכל אלו שלוחצים עליי - ההסתדרות בוחרת את המלחמות שלה. כעת אנחנו מרוכזים בהסכם המסגרת ובחיזוק העובדים".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איזה דיקטטורה
    שמעון 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתם משקרים לציבור איזה דיקטטורה בראש שלכם תתביישו, ישנה רק דיקטטורה אחת במדינה זו דיקטטרורה של בג"צ ורק אותה צריך להפוך לדמורטיה בנתיים אתם ברשעות בלתי מוסברת מבאישים את שמה של המדינה כי הפסדתם בבחירות יאללה לכו!!!
    סגור
  • 5.
    לךתחפש לראות כרית וישחקו לך בחור
    עריץ 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיך לאכול כריות
    סגור
  • 4.
    מציע שכאות מחאה יתלו את עצמם לעשר דקות.... (ל"ת)
    שלמה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בר דוד כל הכבוד לך
    אא יהודיה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פינק ואביטל אם הצמד הזה מעוניין להסית אז זו לא הדרך של ההסתדרות שמכח תפקידה לטפל בעובדים , אני כעובדת מ.הפועלים בעברי וראת חלתושבי המדינה לא להיסחף ולא לעשות רצונו של כל ארחי פרחי, לא אוריד את השאלטר להיפך אדליק את כל האורות בביתי .
    סגור
  • 2.
    שמאלנים דוחים
    נורית 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל השמאלנים עם ההפגנות לימין לא מזיז הימין ימשיך לשלוט במדינה ואתם תסתובבו ברחובות כי אין לכם היכן לגור ומקבלים כסף לאוכל
    סגור
  • אל תתרגש
    אלי 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא מחפש לראות היום כרית ושישחו לו בחור
    סגור
  • 1.
    זה כלום
    ימני לשעבר 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה כלום תראו מה שהליכוד עושה למדינה
    סגור