תקשורת ומדיה

הציונות הדתית נגד עיתון הארץ: "מסית לשפיכות דמים"

סמוטריץ' תחת מתקפת קריקטורות כשבאחת מהן הוא נצפה יושב בשורה אחת עם אויבי ישראל. בציונות הדתית זועמים ומנכ"ל המפלגה יהודה ולד מזהיר: "זה לא רק שפל ערכי ומוסרי, אלא חציית קו אדום של הסתה חמורה שעלולה להוביל לשפיכות דמים"
דוד זולדן |  1
יהודה ולד והקריקטורה של עמוס בידרמן בעיתון הארץ (צילום מתוך עיתון הארץ, Magma Images, טוויטר/ יהודה ולד)
מתקפת קריקטורות על הציונות הדתית: הקריקטוריסט עמוס בידרמן פרסם היום קריקטורה בעיתון "הארץ", בה יושבים בשורה אחת יו"ר מפלגת הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ', יחד עם נסראללה, אבו מאזן וחמינאי. גם עיתון "ידיעות אחרונות" לא טמן את ידו בצלחת והציג בקריקטורה היום את שר האוצר סמוטריץ' כ"פצצה גרעינית".
האם מדובר בחופש העיתונות או בדריסת הממלכתיות? האם הדבר מותר במסגרת חופש הביטוי או שנחצה קו אדום בוהק? כמו תמיד, תלוי את מי שואלים והיכן בוחרים למקד את המבט.
כששואלים את מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד הוא אינו רואה בכך תצוגה בשם חופש העיתונות וסבור כי נחצה קו אדום: "עיתון ששם בשורה אחת אויבים, מחבלים רוצחים, הפועלים להשמדת ישראל ואת שר האוצר של המדינה. זה לא רק שפל ערכי ומוסרי, אלא חציית קו אדום של הסתה חמורה שעלולה להוביל לשפיכות דמים".
ולד מזהיר כי "הדם יהיה על הידיים שלכם. השתגעתם? תעצרו את מסע ההסתה, גם אם יש מחלוקת בין אחים הם לא אויבים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
    זוכר את השואה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לו זה היה בעתון בחו"ל היינו צועקים אנטישמיות גזענות נאציזם איפה היהודון הקטן שלא מתבייש ? בשואה נספו ימנים ושמאלנים רק בגלל שהיו יהודים זה שאתה שמאלן לא אומר שאבות אבותיך לא היו חרדים.
    סגור