תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי נגד רון חולדאי: "היו דגלי גאווה ביפו"?

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי מגחך על המסר של ראש עיריית ת"א לממשלה החדשה, לאחר שתלה את מגילת העצמאות על בניין העירייה. "זה מזכיר לי שחולדאי טען שתלה דגלי גאווה ביפו"
מערכת ice |  2
יבגני זרובינסקי
כוכב הרשת יבגני זרובינסקי פותח חזית נגד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בעקבות המסר העוקצני בו נקטה עיריית תל אביב כנגד הממשלה החדשה.
הבוקר (שני) נתלתה על בניין עיריית תל אביב כרזת ענק המדמה את מגילת העצמאות, באורך 36 מטר וברוחב 10 מטר. המגילה נתלתה בחזית המבנה לכיוון רחוב אבן גבירול. ראש העירייה רון חולדאי פרסם את תמונת המגילה ברשתות החברתיות וכתב: "אנו מציגים מהיום העתק ענק של מגילת העצמאות על בניין העירייה. תזכורת לחברה בישראל ולמנהיגיה, זו היא דרכנו ואלו ערכינו".

מי שפחות אהב את הקמפיין הוא תומך הממשלה הנכנסת יבגני זרובינסקי, ששיתף באינסטגרם שלו צילום של הציוץ של חולדאי, וכתב בתגובה: "מה שהזכיר לי שבאירועי הגאווה, נתלו דגלי גאווה ברוב תל אביב, עד שהגיעו לכניסה של יפו, וחולדאי התראיין בנושא ואמר שזה לא נכון ונתלו גם ביפו. שאלתי חבר ערבי, תושב יפו, אם הוא ראה דגלים כאלה ביפו והוא נקרע לי מצחוק בפנים: "חחח נראה לך?"
והמשיך זרובינסקי: "אז ביקשתי פה ברשתות אם מישהו יכול לשתף אותנו בתיעוד של דגל גאווה ביפו. עד היום אני מחכה".
בשבוע שעבר גיחך יבגני זרובינסקי על מסע תביעות הדיבה שהגיש רה"מ לשעבר נפתלי בנט לטיהור שמו וצייץ: "אתם קולטים שיש כרגע בנאדם במדינה, שעד לפני רגע היה ראש ממשלת ישראל (לכאורה), שהיה אחראי על צה״ל, המוסד והשב״כ, ונפגש עם פוטין, ומה שהוא עושה כרגע זה לחפש ציוצים של אזרחים בטוויטר, שהוא נעלב מהם, מצלם מסך ואז מאיים עליהם בתביעה באמצעות עורך דין, כן?"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדהלה יעקב 11 רחובות
    יצחק 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמנו של חולדאי לצאת לגמלאות שבענו דיינו מתרגיליו וסחריריו וצביעותו המיוחצנים הטיפוסים הללו לא דואגים באמת לא ללהט"בים ולא לדמוקרטיה אלא לכוחם שמא יתפוגג ולו במעט
    סגור
  • 1.
    רק לא חולדאי
    מוני 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החולדא דואג רק לעצמו רצה להיות בכנסת ונזרק כברירת מחדל ממשיך להיות ראש עיריית שיפוצים, הריסות, רעש, וסירחון ששמה תל אביב
    סגור