תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי דורש: "20 שנות מאסר לכל מי ששולף סכין"

כוכב הרשת, יבגני זרובינסקי, הביע את מורח רוחו על מספר נושאים בוערים במדינת ישראל, מהקלות בה אנשים שולפים סכינים ודוקרים בקלות ברחוב: "מה לעזאזל הבעיה לחוקק חוק עונש *מינימום* של 15 שנות מאסר לכל מי שנושא סכין (או כל כלי דקירה אחר) ו-20 שנות מאסר לכל מי שולף אותה, גם אם לא דקר בסוף מישהו"
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי (צילום דודי בלו)
כוכב הרשת, יבגני זרובינסקי, מביע בפומבי את דעתו על המצב הביטחוני והפוליטי במדינת ישראל, כאשר היום (ראשון)  הוא הביע את מורת רוחו על אנשים שמפריעים לחיילים בעת מילוי תפקידם, וכמו כן בנוגע לאלימות הגואה במדינת ישראל לאחרונה.
בציוץ שהעלה לטוויטר כתב זרובינסקי: "איך בעצם הגענו למצב שאנשים מרשים לעצמם להתקרב לחיילים, שנשלחו לתפקידם ע״י המדינה בשירות חובה ולא מואשמים בהפרעה לחייל בעת מילוי תפקידו? מתחיל מזה שמתקרבים אליהם במרחק של סנטימטרים, לעיתים תוך קללות או יריקות, ומשם הדרך להשלכת אבנים עליהם ולגיטימציה לאחרים לדקור אותם - קצרה".
בנוסף כתב: "מצד שני, גם אם יואשמו בבית המשפט, רוב הסיכויים שישוחררו לביתם תוך חצי שעה עם צל״ש מהשופט". בציוץ נוסף שהעלה כתב: "מישהו יכול להסביר לי מה לעזאזל הבעיה לחוקק חוק עונש *מינימום* של 15 שנות מאסר לכל מי שנושא סכין (או כל כלי דקירה אחר) ו-20 שנות מאסר לכל מי שולף אותה, גם אם לא דקר בסוף מישהו (בטח כשיש תיעוד ברור בווידאו) מבלי שום שיקול דעת לשופט, שלא יוכל לגזור פחות מזה? לא צריך להיות גאון כדי להבין שאחרי בן אדם אחד, שניים, שייכנסו ל-20 שנים לכלא באופן אוטומטי, אנשים יחשבו 10 פעמים לפני שיסתובבו עם סכין עליהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ותוסיף 25 שנות מאסר לכל רוסי שיכור ברחובות (ל"ת)
    בריאן 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור