תקשורת ומדיה

סיון כהן חושפת: השף שהבריז ברגע האחרון לבשל עם נערות בסיכון

סיון כהן חשפה כי אחד השפים המפורסמים בישראל הבטיח לבשל עם נערות בסיכון אך הבריז ברגע האחרון. למרות זאת, היא סיפרה כי שפים רבים אחרים כמו טום אביב, אביב משה ורותי רוסו "נרתמו להגיע לבשל עם הילדות"
מערכת ice |  6
סיון כהן, כתבת הצרכנות של רשת 13 ומגישת התוכנית "הכל כלול", העלתה אתמול (ראשון) ציוץ לחשבון הטוויטר שלה, בו היא חושפת סיפור עצוב הודות שף מפורסם בישראל, שהתחייב לבשל עם נערות בסיכון, אך הבריז להן ברגע האחרון.
סיון כהן כתבה בציוץ שהעלתה: "שף מפורסם שהבטיח לילדות בסיכון, הסיפורים הכי קשים שיש בישראל, שיגיע לבשל איתן בחמישי הקרוב אחה״צ, החליט להבריז להן. שבועות הן מחכות-אבל הוא לא יגיע". בהמשך, פנתה סיון כהן אל העוקבים שלה כדי שמישהו אולי יוכל לעזור לאותן ילדות: "תגידו לי שיש כאן מלאכים/יות שיכולים לעזור עם לינק לשף/ית עם לב גדול שיגיעו לשמח את הילדות?".
לאחר מכן פרסמה כהן סדרת סטורים בחשבון האינסטגרם שלה בהם היא מספרת בהתרגשות על המענה של השפים הגדולים בישראל. תחילה, תייגה כהן את השפית קרן קדוש ואת מיכל אנסקי ורשמה: "שתי הנסיכות האלה מיד נרתמו להגיע ולבשל עם הילדות".
גם טום אביב הבטיח שיבשל בעתיד עם הילדות. על כך כהן כתבה: "תום אביב המהמם הכניס את זה לראש רשימת הדברים שיעשה כשיגיע לארץ". אביב אמר על כך: "זו קלישאה - אבל בחיי שלתרום ולעזור זה הדבר הכי מספק בעולם. תודה לכל מי שנרתם ולכל האנשים המקסימים שפנו אליי והציעו לי להגיע גם בלי להיות שפים מפורסמים".
בנוסף לכך, הוסיפה כהן תמונות של השפים אביב משה ורותי רוסו, שטענה כי הם "כבאים בתור לבשל לילדים". עוד כתבה כהן כי "לפעמים אדם אחד יוצא קטן אבל בזכותו מתגלים כל כך הרבה אחרים שיוצאים גדולים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ״כתבת צרכנות של ערוץ 13״ חחחחח
    Loli 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיוון כהן לא כתבת צרכנות ולא נעליים. מי רואה אותה בכלל בערוץ? היא לא שם. למה לשקר. נגה ניר נאמן כתבת צרכנות נהדרת ואף אחד לא יחליף אותה. במיוחד לא הבלונדינית.
    סגור
  • 5.
    תתביישי לך ואם היתה לו סיבה טובה להעדר? (ל"ת)
    סמי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    בושה . ואם לא יכל להגיע כיוון שהיתה סיבה..
    אורי 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טובה, יכל לפחות לסגור מראש ולאמר שיבוא שבוע הבא לבשל איתן, או יפצה בצורה אחרת.
    סגור
  • 3.
    שף
    רלי 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע לא פרסמת את השם של השף?
    סגור
  • 2.
    מה שווה כל הכתב. אם את לא מציינת את דם השף שיתבייש (ל"ת)
    סיון 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    מי זה
    צבי 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעניין מי זה המיתנשא
    סגור