תקשורת ומדיה

בקרוב על המסכים: אסי ורותם אאוט, אביב גפן אין

אביב גפן יחליף את אסיעזר ורותם סלע וישמש כפרזנטור החדש של דן דיזיין סנטר. עלות הקמפיין החדש תעמוד על כ-15 מיליון שקלים
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום אבי חיימוביץ')
שבועות לאחר שאביב גפן שיתף את מעריצו בדבר הפרידה שלו מאשתו שני פרידן, והפעם הוא חוזר לכותרות בנסיבות משמחות יותר. הזמר האהוב יוביל קמפיין פרסום ראשון בקריירה ונבחר לשמש כפרזנטור של דן – דיזיין סנטר בשנים הקרובות.
גפן יחליף את אסי עזר ורותם סלע ששימשו במשך עשור כפרזנטורים של מרכז העיצוב, וכעת גפן יוביל את קמפיין הפרסום הרחב בטלויזיה, עיתונות, שילוט חוצות, סושיאל מדיה ועוד.
בקמפיין יושקעו כ - 15 מיליון שקלים בשנת 2023 באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר יער לוי" ומשרד יחסי הציבור "לייבוביץ – מדיה ואסטרטגיה" של יניב לייבוביץ שנבחר לטפל בתקציב יחסי הציבור של המותג.
מטעמו של גפן, נמסר: "כל מי שמכיר אותי יודע שעיצוב השואב את כוחו ועוצמתו מעולמות של יצירה, השראה, ייחודיות וביטוי אישי - הוא תחום הקרוב מאד לליבי". בהמשך אמר גפן: "אני מצפה למסע המשותף שלנו, ומשוכנע שהוא יוביל למחוזות מרתקים, מרגשים ומפתיעים".
ליליאנה מור, מנכ"לית דן - דיזיין סנטר, מסרה בן היתר: "אביב, שמאחוריו שנים רבות של פעילות תרבותית ענפה, מעולם לא לקח חלק בקמפיין פרסום. שיתוף הפעולה הראשוני והתקדימי הזה, מעיד על החיבור העמוק בינו לבין דן -דיזיין סנטר - ועל רמת המעורבות והמחויבות שלו להצלחת המהלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה