תקשורת ומדיה

טרנסג'נדרית מתאילנד רכשה את "מיס יוניברס" - וזה המחיר

תחרות "האשה היפה בעולם" נמכרה לאשת עסקים טרנסג'נדרית מתאילנד, אשר שילמה לחברה בעלת התחרות סכום של כ-20 מיליון דולר. התחרות משודרת מדי שנה ליותר מ-160 מדינות
מערכת ice | 
הרנאז סאנדו (צילום גיא יחיאלי)
אשת עסקים טרנסג'נדרית מתאילנד קנתה את החברה שמנהלת את תחרויות היופי "מיס יוניברס", בסכום של כ-20 מיליון דולר (17.1 מיליון ליש"ט). האישה, אן ג'קפונג ג'קראג'וטאטיפ, היא בעלת חברה מדיה גדולה המפיקה תוכניות טלוויזיה בתאילנד, והשתתפה בעצמה בגרסאות תאילנדיות של תוכניות ריאליטי פופולריות.
ארגון מיס יוניברס היה בבעלות נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מ-1996 עד 2015, אז מכר את החברה לאחר שערוצי טלוויזיה איימו לא לשדר את התחרות בשל הערותיו על מהגרים בלתי חוקיים בקמפיין שלו לנשיאות ב-2016. סוכנות הכשרונות האמריקאית WME-IMG רכשה מטראמפ את התחרות, וכעת כאמור מכרה אותה.

תחרות מיס יוניברס מתקיימת מדי שנה כבר 71 שנים ומשודרת ביותר מ-160 מדינות. החל מהשנה הפכה התחרות למכילה יותר, כאשר מעתה גם נשים נשואות ואימהות יורשו להתחרות על התואר, מה שנאסר עד כה.
ג'קראג'וטאטיפ, שלפי פרסומים השקיעה מיליון דולר בניתוח לשינוי מין, אמרה לאחר החתימה כי ארגון מיס יוניברס הוא "תוספת חזקה ואסטרטגית" לתיק ההשקעות של החברה שלה. "אנו שואפים לא רק להמשיך את המורשת שלה לספק פלטפורמה לאנשים נלהבים מרקע, תרבויות ומסורות מגוונות, אלא גם לפתח את המותג עבור הדור הבא", הוסיפה.
בשנת 2021 נערכה לראשונה תחרות מיס יוניברס בישראל, בעיר אילת, בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. בתחרות בארץ זכתה הרנאז סאנדאו (21) מהודו ואת ישראל ייצגה נועה כוכבא. הישראלית הראשונה שזכתה בתחרות מיס יוניברס היא רינה מור, בשנת 1976.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה