תקשורת ומדיה

פבלו רוזנברג חושף בכאב: "הרגשתי שאני עומד למות"

פבלו רוזנברג חושף בראיון את ההתמודדות שלו עם התקפי החרדה, כיצד הוא מטפל בהם ומבקש מהציבור לא להתבייש
מערכת ice | 
פבלו רוזנברג (צילום פלאש 90/ יהב גמליאל)
הזמר פבלו רוזנברג התארח בתוכניתו של רן בוקר "מחוץ לפריים" ב-ynet radio וחשף כי הוא מתמודד עם התקפי חרדה משנת 2008. במהלך הריאיון הוא הסביר כיצד התחיל לקבל התקפי חרדה, מה עשה על מנת להתמודד איתם וקרא לכל מי שמתמודד לא להתבייש וללכת לטפל בעצמו.  

"בתחילת 2008 תקפו אותי התקפי חרדה נוראיים"- הצביע רוזנברג על הנקודה בה הכול התחיל והסביר מדוע ההתקפים החלו דווקא אז. "בסוף 2007, המופע המשותף שלי עם שלומי שבת הצליח כל כך, שהפסיכולוג שלי אמר לי 'יש לך אשמה מהצלחה'. אז שאלתי אותו 'מה זאת אומרת? כל אמן רוצה לגדול, לצמוח ולהצליח', ואז הוא אמר ש'הילד שבפנים אומר לך שזה לא מגיע לך'".
 
הזמר נזכר בהתקף החרדה הראשון שלו – "זו הייתה הופעה בפני חיילים בנופשון באשקלון. ואני זוכר שאני מתחיל ויש לי בלקאאוט טוטאלי ואני כן מצליח לשיר. ואני מתחיל להרגיש משהו רע, איזה דיכאון קל, אבל זה לא נורמלי כי אני מופיע עכשיו ואני מת על זה".
 
"אני בעד עזרה נפשית, לגמרי. אם זה פסיכולוג, אם זה קואצ'ר, אם זה חבר. בעיניי לדבר ולהוציא את מה שיש זה הכי חשוב, אין כמו תקשורת"- שיתף רוזנברג את דרכו כיצד להתמודד וסיפר מה עשה "ואז הלכתי לפסיכולוג שלי וישבנו במשך חמישה שבועות". לבסוף, הוא קרא לכל מי שחווה התקפי חרדה לא להתבייש ולטפל בעצמו – "אני מניח שהרבה אנשים חווים את זה ולא יודעים מה הם חווים. הם חושבים שיש להם דבר נורא וזה רק שלהם בטח. הרבה אנשים מפחדים או מתביישים לבקש עזרה קוגניטיבית או עזרה פסיכיאטרית או תרופתית. אבל אין מה לעשות, חייבים לטפל בזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה