תקשורת ומדיה

בית חולים שיקומי וגריאטרי חדש נפתח בראשון לציון

בית החולים החדש נפתח על ידי רשת "בית בלב" מקובצת מכבי שירותי בריאות ובעלות של כ- 400 מיליון שקלים
מערכת ice | 
פתיחת מרכז רפואי בראשון לציון (צילום בית בלב)
רשת "בית בלב" מקבוצת מכבי שירותי בריאות, חנכה הבוקר (שני) את בית החולים השיקומי והגריאטרי הראשון של הקופה בראשון לציון. בית החולים נבנה בתקציב של כ־400 מיליון שקלים ונחשב לחדשני וראשון מסוגו בישראל.
שטח המרכז הרפואי החדש כולל  25 אלף מ"ר, 13 מחלקות, מעל 500 מיטות, מחלקות מונשמים, סיעודי מורכב, סיעודי, שיקום גריאטרי ושיקום צעירים ומחלקת גמילה מהנשמה ייחודית בהובלת ד"ר אריה וולנר. כמו כן במרכז מכון פיזיותרפיה מתקדם, בריכה הידרותרפית בגודל 170 מ', מכון אמבולטורי הכולל קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, שיקום יום, ומרפאות מומחים. המרכז מספק גם טיפול ושיקום ביתי.
נוסף על כך, פרופ' גליה רהב, יו"ר האיגוד הישראלי למחלות זיהומיות בהסתדרות הרפואית, מונתה לאחרונה לרופאה הראשית וליועצת הזיהומים של רשת "בית בלב" - גם היא לאחר שנים כמנהלת המחלקה למניעת זיהומים בשיבא.
 
ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית רשת בית בלב: "פתיחת המרכז הרפואי החדש היא מהפכה בכל קנה מידה לרפואה השיקומית והגריאטרית בישראל. אנו מתרגשים וגאים להוביל רפואה איכותית ומתקדמת. אני מקווה שהמדינה תתחיל להשקיע בגיל השלישי , עקב הנתונים של הכפלת האוכלוסייה המזדקנת. הגיע הזמן להוציא את הגריאטריה מהחצר האחורית להשקיע משאבים וכוח אדם איכותי בתחום החשוב הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה