תקשורת ומדיה

Wix מתכננת "התייעלות": כך תכפר על הדוחות הרעים

על רקע הדוחות הפושרים במיוחד שלה, סמנכ"ל הכספים של Wix מבטיח כי לא יפטר "אפילו עובד אחד", כשהוא מתכוון לגייס עובדים נוספים על מנת להעלות את הפעילות וכתוצאה מכך להעלות את הרווחים
מערכת ice | 
וויקס (צילום Magma Images)
על רקע הדוחות הפושרים במיוחד שלה, סמנכ"ל הכספים של Wix מבטיח התייעלות. לא, לא מדובר על גל פיטורים, כשהסמנכ"ל הצהיר בשיחה עם N12 כי הוא לא מתכוון לפטר "אפילו עובד אחד", אלא להפך - "להעסיק יותר עובדים, אבל כאלה שיתמכו בצמיחה של החברה". 
מניית Wix, שדיווחה בלילה על הפסד של 41 סנט למניה (5 סנט יותר מהתחזית), צוללת ביותר מ-11% בטרום מסחר ו-80% מהשיא שלה בפברואר בשנה שעברה. אבל לא הכל שחור. ההכנסות ברבעון הראשון של 2022, שעומדת על 342 מיליון דולר, מהוות עליה של 14% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, אלא שמה שמעיב על כך הוא קצב האינפלציה השנתי, שעומד על 8.3%. 
שמש מספר: "התנודתיות והאי-ודאות בשוק עדיין במגמת עלייה, ויש לזה השפעה ישירה על הצמיחה בהכנסות שלנו. אנחנו מתמקדים בניהול חכם של ההוצאות שלנו וקידום התייעלות תפעולית, וכבר ניתן לראות לכך תוצאות. כמו כן אנחנו מאמצים תוכנית עבודה שמטרתה להביא ל-20% תזרים מזומנים חופשי עד 2025".
שמש הסביר על תכנית ההתייעלות: "בשנתיים האחרונות גייסנו 2,000 עובדים חדשים, ותוכנית הפרטנרז שלנו מהווה כבר 25% מהרווח. תוכנית ה-Payments של האיקומרס גם צומחת יפה. כרגע, סיימנו את ההשקעות הגדולות בפעילות. ההתייעלות מגיעה מפעילות חדשה שצפויה לעלות בכ-30%, כשהעלויות יצטמצמו ל-10%, משם תבוא ההתייעלות. המטרה כרגע היא להגיע לתזרים מזומנים חופשי של 20% עד 2025".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה